دارالترجمه رسمی در تبریز|ترجمه رسمی در تبریز|دارالترجمه رسمی تبریز

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی

Info@mie.company
موسسه مشاوره ای MIE – ارائه دهنده خدمات مشاوره ای
خانه
پرسش و پاسخ همگانی
قوانین کشورها
مقالات
ارتباط با ما
درباره ما
پرسش و پاسخ مهاجرت
پذیرش تحصیلی رایگان
مقالات
مکان شما:خانه/مقالات /آلمان /بورس تحصیلی /نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund…
آلمان, اتریش, ایتالیا, بورس تحصیلی, بورس تحصیلی, بورس تحصیلی, بورس تحصیلی, مالزی, هزینه های تحصیل و زندگی
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه FUND
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی با توجه به پرسش های متعدد و متقاضیان بسیار زیاد در این مقاله به صورت علمی و کامل مورد بررسی قرار میگیرد. بسیاری از دانشگاه ها به خصوص در اروپا و آمریکا مبالغی را سالانه برای اختصاص به بورسیه تحصیلی به دانشجویان کنار می گذارند. بورس های تحصیلی بین المللی ،کمک هزینه های تحصیلی و وام های دانشجویی به ویژه برای دانشجویان بین المللی سراسر جهان از جمله استرالیا ،آسیا ،آمریکا و اروپا تعلق میگیرید.نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در کشورها و دانشگاه های مختلف،متفاوت و نیازمند دارا بودن شرایط بخصوصی میباشد.برای بسیاری از دانشگاه ها نحوه اخذ بورسیه تحصیلی بدین گونه است که نیاز به درخواست جداگانه دارد،اما در بسیاری دیگر از دانشگاه ها مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی همان مدارک معمول برای پذیرش دانشگاه ها هستند.

فایل های تصویری استاد ملک پور (دانشجو دکترا رشته حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب نحوه اخذ بورسیه تحصیلی

دریافت۸ دقیقه۱۴۰٫۳۱م۹۱۴ K
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
دریافت۴ دقیقه۷۲٫۱۳م۷۴۴ K
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
دریافت۶ دقیقه۱۰۱٫۴۹م۵۴۴ K
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
فایل های صوتی استاد ملک پور (دانشجو دکترا رشته حقوق در دانشگاه ملی وین اتریش ) در باب نحوه اخذ بورسیه تحصیلی

دریافت۷ دقیقه۵٫۱۹م۷۹۴K
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
دریافت۳ دقیقه۲٫۶۸م۵۲۴K
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund

دریافت۵ دقیقه۳٫۷۶م۴۰۴K
نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
در این مقاله سعی نموده ایم پاسخ سوالات شما از قبیل شرایط اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه فاند (fund)چیست؟ چگونه میتوان بورسیه تحصیلی و یا تحصیل به همراه فاند (fund)را اخذ کرد ؟ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه فاند (fund)شامل چه کسانی می گردد؟ جهت اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه فاند چه افرادی در اولویت هستند؟ را به طور کامل بیان نماییم.

امروزه دانشجویان و اشخاص کثیری وجود دارند که با علاقه به مهاجرت تحصیلی در پی کاهش هزینه های تحصیل خود و یافتن نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی میباشند.این کمک هزینه های تحصیلی مختص به رشته های خاص نمیباشد بلکه تقریبا عمومیت دارند، با توجه به این برای مقاطع کارشناسی(به طور محدود تر) و بیشتر کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان بین المللی بورس های تحصیلی خاصی در نظر گرفته شده است. چنانچه در این راستا سوالاتی دارید میتوانید با دنبال کردن مقالات همین سایت ابهامات خود را در این رابطه رفع نماییدهمچنین برای کسب اطلاعات در زمینه ی نحوه اخذ بورسیه تحصیلی،نحوه ی مهاجرت از طریق تحصیل و اخذ پذیرش تحصیلی میتوانید موضوعات مرتبط را با کلید واژه ی ملک پور یا MIE در گوگل جست و جو بفرمایید تا مقالات دست اول سایت برای شما باز گردند.

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در اروپا برای دانشجویان خارجی
نحوه ی اخذ بورسیه ی تحصیلی داری شروطی میباشد که این شروط برخی لازم و ضروری ببرای اخذ بورسیه ی تحصیلی میباشند و برخی از آنها به عنوان نقاط مثبت و قوت فرد تلقی میگردند.در زیر این شروط ر ادر دو دسته بندی اصلی و فرعی برای شما عزیزان شرح داده ایم.

شروط اصلی در خصوص نحوه اخذ بورسیه تحصیلی

نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی درارای یک سری شروط اصلی میباشد که لازم به توجه است.

سن متقاضی دریافت بورسیه تحصیلی:یکی از شروط اصلی سن مناسب و ایده آل میباشد.هرچه سن شما پایین تر باشد از شانس بیشتری برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقاطع لیسانس و بالاتر برخوردار خواهید بود.برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس سن ایده آل برای بورس شدن ۲۴ سال و برای مقطع دکترا حدودا ۳۰سال میباشد

گپ تحصیلی:منظور از گپ تحصیلی فاصله ی بین زمانی که شما تحصیلات خود را به پایان رساندید و برای مهاجرت تحصیلی اقدام نموده اید میباشد.برای مثال چنانچه شما فردی ۳۰ ساله هستید و آخرین مقطع تحصیلی شما در سن ۲۳ سالگی پایان یافته است،در این حالت گپ تحصیلی شما ۷ سال میباشد.

مدرک معتبر:از شرایط اصلی دیگر مدرک تحصیلی معتبر است؛ بدین معنا که شخص مدرک خود را از دانشگاه های دولتی و دارای رنک و اعتبار بالا اخذ نماید که احتمال بورس شدن را بالا میبرد.بسیاری از دانشگاه های کشور مورد تایید دانشگاه های خارج از کشور نیز میباشند و این موضوع نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی را برای شما راحت تر خواهد نمود.

نمرات و معدل:داشتن معدل خوب و نمرات بالا در دروس تخصصی و پایه ای نقش موثری در اخذ بورسیه ی تحصیلی دارد.به طور مثال بیشتر دانشگاه ها شرط معدل بالای ۱۴ و برخی بالای ۱۵ را دارا میباشند.لذا نمرات ۱۲ و ۱۳ نمرات نسبتا کمی به حساب می آیند.

مدرک زبان:یکی از اساسی ترین اصول برای بررسی نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی تسلط به زبان رسمی کشور مورد نظر میباشد.شما باید با داشتن مدارک زبان رسمی و معتبر نظیر آیلتس و تافل و غیره توانایی خود را در درک و صحبت کردن به زبان انگلیسی،آلمانی یا هر زبان دیگری اثبات نمایید زیرا جهت مهاجرت از طریق تحصیل نیاز است شما بتوانید به راحتی ارتباط برقرار نمایید.

شروط فرعی در خصوص نحوه اخذ بورسیه تحصیلی

نحوه ی اخذ بورسیه ی تحصیلی شرایط دیگری را نیز در وهله ی دوم شامل میگردد که این شرایط جزو شروط فرعی است و میتواند تا حدی راه را برای اخذ بورسیه ی تحصیلی هموار تر نماید.

مقالات بین المللی و ISI:مقالات بین المللی معتبر نگرش کشور مقصد و دانشگاه مورد نطر را به شما تغییر میدهد و منجر میشود شما را فردی آماده برای تحقیق و توسعه در زمینه ی تحصیلی تان ببینند.

اختراعات به ثبت رسیده: چنانچه شما علاقه مند به ثبت دست آوردهای جدید و ایده پردازی و عمل بوده اید و در این زمینه سوابقی را دارا میباشید،این مورد میتواند امتیاز مثبتی برای شما جهت اخذ بورسیه ی تحصیلی تلقی گردد.

نحوه ی اخذ بورسیه ی تحصیلی با دارا بودن شرایطی که گفته شد میتواند شما را مستعد برخورداری از کمک هزینه ی تحصیلی(Fund)گرداند.

نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی در ایتالیا:
نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی در ایتالیا و برخی دیگر کشور ها به ۲ گونه است.گاهی بورس فقط شامل بورس تحصیلی میباشد که فقط شامل هزینه های تحصیلی میباشد و آن را پرداخت مینماید.گاهی علاوه بر پرداخت هزینه های تحصیلی هزینه های زندگی را نیز شامل میشود و آنها را نیز پراخت میکنند که بیشتر برای مقاطع دکترا اتفاق می افتد.زیرا در مقطع دکترا پژوهش و تحقیقات شما به عنوان کار عملی به حساب می آید و شامل حقوق میگردد.دولت ایتالیا دانشجویان ایتالیایی و یا اشخاصی که دارای اقامت دائم ایتالیا هستند را از لحاظ مالی حمایت می کند و در همین راستا برای دانشجویان خارجی امکان اخذ بورسیه تحصیلی را فراهم می نماید.در ایتالیا برخلاف اکثریت کشورها در مقطع لیسانس هم امکان اخذ بورسیه تحصیلی وجود دارد ، باید این را در نظر داشت که شما متقاضی اخذ بورسیه تحصیلی در ایتالیا در هر سه مقطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا امکان دریافت بورسیه تحصیلی و fund وجود دارد.

عواملی که باعث می شود دانشجویان بتوانند در ایتالیا بورسیه تحصیلی اخذ نمایند در ابتدای امر مدرک تحصیلی آنها می باشد باید مدارک آنها از موسسات و دانشگاه های مورد وثوق ایتالیا باشد و اگر افراد یکی از مقاطع تحصیلی خود را ایتالیا گذرانده باشند شانس خود را برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع بالاتر افزایش می دهند،عامل دیگر مدرک زبان محسوب می شود که افرادی که دارای مدرک زبان ایتالیایی هستند شانس بالایی برای دریافت بورسیه تحصیلی دارند ، مسئله مهم دیگر سن دانشجو می باشد، در ایتالیا افرادی که زیر ۱۸ سال هستند و یا سن آنها بالای۳۰ سال تمام می باشد شانسی برای دریافت بورسیه تحصیلی و fund در ایتالیا ندارند.

بورسیه مهمی که در ایتالیا برای دانشجویان ایرانی وجود دارد بورسیه DSU می باشد و فقط کافیست دانشجویان ایرانی ثابت کنند درآمد شان و یا در آمد شخصی که تحت تکفل او هستند سالیانه بالاتر ۱۰ هزار یورو نمی باشد، مختصرا این بورسیه به افرادی تعلق میگیرد که درآمد پایین داشته باشند .

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان
نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان همانند آنچه که در بالا ذکر شد نیازمند شرایطی از جمله از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان همانند نمرات و معدل خوب در مقطع کارشناسی میباشد.کشور آلمان و یا هر کشور دیگری با توجه به اینکه فردی از لحاظ تحصیلی در نمره ی A هست این امکان را ایجاد کرده است که بتواند از طریق بورسیه تحصیلی وارد کشور شوند و از امکانات تحصیلی و دانشگاه های آن کشور بهره مند شود.شرط دیگر در پذیرش بورسیه تحصیلی در کشور آلمان پایان نمودن تحصیل در موعد زمانی مقرر می باشد. برای دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا دانشجویان باید ابتدا سوپروایزر مورد نظر را از طریق لینک ها و سایت های دانشگاهی پیدا نموده و بعد از مصاحبه با استاد راهنما در مورد اعطای بورسیه تحصیلی اقدام نمایند.ای را نیز در نظر داشته باشید که تحصیل در دانشگاه های آلمان غالبا رایگان و بدون شهریه میباشد.

مدارک لازم در خصوص نحوه ی اخذ بورسیه ی تحصیلی در دانشگاه های آلمان

نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت زیر است. البته ممکن است برخی دانشگاه ها برای صدور پذیرش، مدرک دیگری را از دانشجو درخواست نمایند.

۱- ترجمه مدرک دیپلم، پیش دانشگاهی و کارشناسی (حسب مورد)
۲- ریز نمرات دیپلم، پیش دانشگاهی و کارشناسی (حسب مورد)
۳- کپی صفحه اول پاسپورت با اعتبار بیش از ۶ماه
۴- شش قطعه عکس ۶*۴
۵- مدرک زبان آلمانی (در صورت وجود)
۶- مدرک زبان انگلیسی (در صورت وجود)
۷- رزومه کامل
۸- دو عدد توصیه نامه از اساتید قبلی (حسب مورد)
۹-پروپوزال (حسب مورد)
۱۰- بیانیه هدف (SOP: Statement of Purpose)

البته باید این نکته را در نظر داشت که با توجه به افزایش تعداد متقاضیان بورسیه تحصیلی در کشور آلمان در حال حاضر شرایط برای دریافت بورسیه تحصیلی به مراتب نسبت به سالهای گذشته سخت تر شده است.

نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی در مالزی
در بین کشور های آسیایی کشور مالزی هم با توجه به شرایط ایده آلی که دارد میتواند گزینه بسیاری از دانشجویان متقاضی بورسیه تحصیلی باشد . باید این را در نظر داشت که بورسیه های تحصیلی مالزی به دو دسیته تقسیم میشوند.۱٫تخفیف شهریه دانشگاهی : که تخفیف شهریهبیشتر برای مقطع کارشناسی لحاظ میگردد که بدین صورت می باشد که دانشجویان زمانی که یک الی دو ترم خوانده باشند اگر دارای نمرات خوب و بالا باشند میتوانند در ترم های دیگر از تخفیف شهریه استفاده کنند.تخفیف شهریهاز بیست درصد تا پنجاه درصد به دانشجو تعلق خواهد گرفت و این مبلغ از شهریه کل دانشجو کسر خواهد شد ۲٫بورسیه تحصیلی به صورت کمک هزینه ماهیانه : که این بورسیه مقطع لیسانس را شامل نمی شود و بیشتر برای تحصیلات تکیملی می باشد که دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند از این نوع کمک هزینه زندگی استفاده نمایند.

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا
نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا در اکثر کشورها بدین صورت میباشد.ابتدا دانشجو باید یک استاد را بعنوان سوپروایزر (استاد راهنما) پیدا نموده باشد و با گرفتن موافقت او می تواند بورسیه تحصیلی را دریافت نماید.برای پیدا کردن سوپروایزر دانشجو باید ابتدا پروپوزال دکترای خود را تهیه و آمادۀ ارائه نموده باشد و به همراه رزومۀ خود برای اساتیدی که در زمینۀ مرتبط کار کرده اند ارسال نماید.توجه نمایید که در بخش faculty and staff وبسایت دانشگاه ها میتوانید اساتید دانشگاه ها را بیابید و با مطالعه ی زمینه های تحقیق و علاقه مندی آنها استادی که رزومه ی شما با وی هم زمینه میباشد،با او مکاتبه نمایید. پس از اخذ تائید پروپوزال از طرف استاد، میتوان گفت مرحله یافتن سوپروایزر را با موفقیت گذرانده است، با مکاتبه بعدی با همان استاد می تواند از جزئیات چگونگی بودجۀ وی جهت اعطای بورسیه و fund به خود اطلاع حاصل نماید و از میزان دقیق تر حمایت مالی استاد از خود اطلاع پیدا نماید. البته در این مرحله ممکن است که با جواب مثبت و یا منفی استاد جهت اعطای fund به خود مواجه گردد و حتی در این مرحله ممکن است که استاد پروژه ای دیگر را که برای آن کار بودجه در نظر گرفته شده است را به این دانشجو پیشنهاد نماید و ممکن است که دانشجو با پذیرفتن این موضوع بتواند با کار بر روی پروژه پیشنهادی استاد راهنمای خود بتواند بورسیه و کمک هزینه دریافت نماید.

جمع بندی در خصوص نحوه اخذ بورسیه تحصیلی
نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی در این مقاله برای عزیزانی که قصد مهاجرت از طریق تحصیل را دارند به طور کامل شرح داده شد.به طور خلاصه میتوان گفت نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی به رزومه ی تحصیلی شما شامل نمرات،معدل،دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اید،گپ تحصیلی،سن و مواردی همچون مقالات ISI و … دارد.موسسه ی حقوقی ملک پور ارائه دهنده ی خدمات مشاوره های علمی در زمینه ی مهاجرت تحصیلی همراه با ارائه نحوه ی اخذ بورسیه تحصیلی همواره همراه شما خواهد بود.هر یک از شما عزیزان میتوانید برای دریافت اطلاعات در زمینه ی نحوه اخذ بورسیه تحصیلی،اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت از طریق تحصیل به مقالات همین سایت مراجعه فرمایید.این قابلیت برای شما در این وبسایت برقرار گشته است که با مطرح نمودن سوالات غیر تکراری خود در بخش پرسش و پاسخ همگانی و انتشار آن پاسخ خود را از طریق ما و دیگر دوستان در سرتاسر جهان دریافت نمایید.

۴٫۵ (۸۹٫۱۷%) ۲۴ votes
مرداد ۲۳, ۱۳۹۵/توسط SERAFAT
برچسب ها: بورسیه تحصیلی, تحصیل به همراه FUND, مهاجرت از طریق تحصیل به همراه بورسیه, نحوه اخذ بورسیه تحصیلی
اشتراک این مطلب
۴۲
پاسخ ها
محمد
محمد می گوید:
دی ۷, ۱۳۹۶ در ۱:۱۹ ب.ظ
با سلام
اگه می شه در مورد گرفتن توصیه نامه از استادان دانشگاه های ایران برای اپلای گرفتن در دکترا هم توضیحاتی بدین..مثل اینکه متن نامه باید به په شکلی باشه؟

پاسخ
mie editor3
mie editor3 می گوید:
دی ۱۰, ۱۳۹۶ در ۱۲:۵۲ ب.ظ
سلام و عرض ادب
دوست عزیز در ابتدا باید اطلاعات دقیق خود و کشوری که مورد نظرتان می باشد را بفرمایید تا بتوانیم شما را راهنمایی نماییم نحوه اپلای برای دانشگاها متفاوت است که می توانید با دفاتر همکار در ایران و یا دفتر مرکزی موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید.
با تشکر

پاسخ
نگین
نگین می گوید:
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۵ ق.ظ
سلام از چه کسانی در ایران باید مشاوره گرفت در این باره؟؟

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ در ۶:۱۲ ب.ظ
با سلام میتوانید با دفاتر ما از طریق شماره ۰۲۱٫۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

پاسخ
پوریا ثابت
پوریا ثابت می گوید:
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷ در ۱۱:۵۷ ب.ظ
با سلام بنده فردی شانزده ساله و محصل پایه ی دهم در دبیرستان نمونه دولتی شیراز با معدل سال پایه ی دهم ۱۹.۲۰ در رشته ی ریاضی.فیزیک میباشم
از شرایط نسبتا خوب تحصیلی و بهره هوشی ۱۳۰ هستم آیا میشه پیش از دانشگاه مهاجرت تحصیلی کرد ؟
اگر نه در چه دوره (با فرض اینکه در دانشگاه دولتی مناسب پذیرفته بشم)؟؟؟

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۵, ۱۳۹۷ در ۱:۰۸ ب.ظ
با سلام دوست عزیز
شرایط هر کشوری متفاوت میباشد لذا برای راهنمایی بهتر شما باید کشور مد نظرتان را بدانیم.
به طور مثال برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش در مقطع لیسانس چنانچه قبولی در یک داشنگاه سراسری را داشته باشید میتوانید اقدام نمایید.

پاسخ
سحر
سحر می گوید:
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ در ۸:۴۴ ب.ظ
سلام وقتتون بخیر
من دانشجوی ترم آخر ارشد حقوق خصوصی هستم و هم اکنون ۲۴سن دارم و قصد دارم دکترا را در همین رشته ادامه بدم در این حوزه سه سوال ازتون داشتم
۱٫اگر قصد تحصیل دکترا در ایران را داشته باشم و پس از قبولی در یکی از دانشگاههای داخلی میتونم در اثنای تحصیلم بورسیه تحصیلی بگیرم یا اینکه از همون ابتدا باید در یه دانشگاه خارجی بورس بشم؟
۲٫اگر تحصیلات دکترا را در ایران ادامه بدم و بخوام دوره مطالعاتی را در خارج از کشور بگذرونم چه شرایطی داره؟
۳٫برای دکترای حقوق خصوصی چه دانشگاههای چه کشورهایی بورسیه رایگان تحصیلی دارند؟

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۵, ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۳ ب.ظ
با سلام دوست گرامی
اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا نیازمند بررسی میباشد.لطفا برای پاسخگویی بهتر و راحت تر به پرسش های شما با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس بگیرید.

پاسخ
ن
ن می گوید:
شهریور ۲۳, ۱۳۹۷ در ۲:۵۹ ب.ظ
عالی

پاسخ
حشمت
حشمت می گوید:
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۲:۳۲ ب.ظ
سلام. وقتتون بخیر
برای گرفتن فاند از دانشگاه های انگلستان، رشته شیمی، چه مواردی احتیاج هست؟ و باید چکار کرد؟
دانشجوی ارشد شیمی تجزیه دانشگاه خواجه نصیر هستم

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ در ۲:۳۸ ب.ظ
ا سلام و عرض ارادت. برای اخذ بورس تحصیلی شرایط شما همچون نمرات و معدل، مدرک زبان، سن و … مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که شرایط را داشته باشید امکان اخذ بورس تحصیلی در دانشگاه های مختلف وجود خواهد داشت. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید ببا شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
Homayun
Homayun می گوید:
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۹:۲۷ ب.ظ
سلام ممنونم ازتون فقط یک سوال داشتم ،کل هزینه های که شما میگیرید چقدر هست

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ در ۱۱:۵۴ ق.ظ
با سلام خدمت شما دوست گرامی
برای اطلاعات بیشتر درباره ی هزینه ها می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
اسماعیل
اسماعیل می گوید:
مهر ۱, ۱۳۹۷ در ۱۱:۴۴ ق.ظ
سلام و درود …. سوالی که من دارم اینه که اگر یه نفر مسلط به زبان انگلیسی باشه و مقاله هم داشته و چندین رزومه مثلا چندین نرم افزار تولیدی هم به زبان اگلیسی و هم به زبان فارسی داشته بشه ولی دوره ی تحصیلش رو در دانشگاه پیام نور مرکزی اصفهان گذرونده باشه میتونه بورس تحصیلی بگیره؟ یعنی آیا رزومه قوی میتونه بر دانشگاه سطح پایین تر غلبه کنه؟
دومین سوال من اینه که منظور از بورس تحصیلی و کمک هزینه چیه؟؟ یعنی چقدر هزینه یه دانشجو میشه برای تحصیل در مقطع ارشد…چقدرش کمکه چقدرش از جیب خودمون باید بدیم…
ممنونم ازتون

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۰ ق.ظ
با سلام و عرض ارادت. برای اخذ بورس تحصیلی شرایط شما همچون نمرات و معدل، مدرک زبان، سن و … مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که شرایط را داشته باشید امکان اخذ بورس تحصیلی در دانشگاه های مختلف وجود خواهد داشت. بورسیه ها عمدتاً به هزینه های تحصیل تعلق می گیرد و هزینه های زندگی توسط دانش آموز پرداخت خواهد شد.بورسیه یا بصورت کامل است که تمام هزینه های دانشگاه را شامل میشود و یا بخشی از آنرا به عنوان کمک هزینه به شما میدهند. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
نازنین شیروانی
نازنین شیروانی می گوید:
مهر ۳, ۱۳۹۷ در ۹:۲۷ ب.ظ
سلام وقتتون بخیر.من دانشجوی کارشناسی مدیریت بیمه دانشگاه علامه طباطبایی هستم.ترم ۵هستم با معدل بالای۱۷٫ زبانم رو هم دارم کار میکنم روش.میخواستم بدونم امکان بورس رو دارم؟
و سوال دیگه اینکه اگر بنده با لیسانس مدیریت بیمه بخوام روانشناسی در یک کشور دیگه بخونم نمیتونم از طریق مدرک مدیریتم بورس بشم؟

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ در ۱۲:۱۴ ب.ظ
با سلام و عرض ارادت. برای اخذ بورس تحصیلی شرایط شما همچون نمرات و معدل، مدرک زبان، سن و … مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که شرایط را داشته باشید امکان اخذ بورس تحصیلی در دانشگاه های مختلف وجود خواهد داشت. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید ببا شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
تاج گل ختم
تاج گل ختم می گوید:
مهر ۳, ۱۳۹۷ در ۱۱:۴۰ ب.ظ
خسته نباشید مرسی به خاطر این وبسایت مفید

پاسخ
شادی
شادی می گوید:
مهر ۹, ۱۳۹۷ در ۸:۵۰ ب.ظ
بهترین کشور برای رشته کامپیوتر کجاست؟ اگه میشه شرایط و ..بگید ؟

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۳, ۱۳۹۷ در ۴:۱۰ ب.ظ
با سلام د.ست گرامی
با توجه به پیشرفت علم کامپیوتر و IT بسیاری کشورها این رشته را درا میباشند و در بسیاری این رشته جزو مشاغل shortage به حساب می آید
باید شرایط شما بررسی شود تا بهترین گزینه طبق شرایط شما گفته شود
لطفا برای دریافت اطلاعات کامل تر با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید

پاسخ
hamid
hamid می گوید:
مهر ۲۳, ۱۳۹۷ در ۶:۵۶ ب.ظ
سلام اگه معافیت موقت تحصیلی که بعد از تموم شدن دانشگاه میدن به دانشجو و یه سال تاریخ داره .
اگه از اون تاریخی که روش زده گذشته باشه میشه برا تحصیل بالاتر تو کشوردیگه ایی اقدام کرد ؟

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۳, ۱۳۹۷ در ۳:۴۱ ب.ظ
با سلام خدمت شما
باید مراحل اخذ پذیرش را طی بفرمایید.موردی وجود ندارد

پاسخ
علی علیزاده
علی علیزاده می گوید:
مهر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۹:۰۱ ب.ظ
سلام و خسته نباشید
بنده و خانمم هردو لیسانس( تربیت بدنی و حسابداری) و ایلتس ۶ داریم. سن خودم ۳۳ و خانم ۲۷ سال است..معدل هر دوتامون بین ۱۴ تا ۱۵ می باشد. حدود ۵ ، ۶ سال از درس دور بوده ایم.. ایا شرایط بورسیه را داریم؟ لطفا جواب دهید

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۳, ۱۳۹۷ در ۲:۵۱ ب.ظ
با عرض سلام خدمت شما
اطلاعات دقیق ترین در خصوص کشور مورد نظر و رشته ی مورد نظر باید در اختیار بگذارید.
بورسیه تحصیلی همچنین به کارهای پژوهشی شما نیز وابسته است.لطفا برای دریافت اطلاعات کامل تر با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید

پاسخ
امیر رضا بهادری
امیر رضا بهادری می گوید:
آبان ۳, ۱۳۹۷ در ۸:۲۱ ب.ظ
سلام. اگر دانش آموز کلاس ۱۲ در رشته کیمیکار دانشگاه شریف و تهران امتیاز بیاورد و تقدیر نامه از انجمن شیمی ایران و رئیس دانشگاه تهران و شریف داشته باشد می‌تواند بورسیه دانشگاه اروپایی بگیرد

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۳, ۱۳۹۷ در ۱:۱۰ ب.ظ
با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی
این موارد جزو رزومه ی شما حساب میشود و اعتبار شما را بالا خواهد برد.
برای اخذ بورسیه موارد دیگری مانند معدل دیپلم و پیش دانشگاهی هم موثرند.لطفا برای دریافت اطلاعات کامل تر با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید

پاسخ
ali
ali می گوید:
آبان ۶, ۱۳۹۷ در ۵:۲۳ ب.ظ
ایا میتوان در مقاطع دبیرستان نیز بورسیه امریکا شد.لطفا شرایط را توضیح دهید.

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۳, ۱۳۹۷ در ۱۲:۱۰ ب.ظ
با سلام و احترام
این امکان بسیار احتمال کمی دارد و تحصیل در مقطع دبیرستان هزینه بر است زیرا بورسیه شامل افرادی میشود که در مقاطع بالا شروع بع تحقیق و جست و جو میپردازند.

پاسخ
Saman
Saman می گوید:
آبان ۸, ۱۳۹۷ در ۶:۲۴ ق.ظ
سلام وقتتون بخیر،خسته نباشید،قربان بنده فارغ التحصیل مقطع کارشناسی با معدل ۱۸/۷۲ هستم،و همچنین رتبه ۱۳ کنکور کاردانی پیوسته شدم،آیا امیدی هست برای ارشد در دانشگاههای آلمان یا انگلیس برای بورسیه اقدام کنم؟

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۳, ۱۳۹۷ در ۱:۰۲ ب.ظ
با سلام و احترام
دوست گرامی دانشگاه های آلمان بدون شهریه هستند لذا بورسیه به ندرت ارائه میگردد.
برای برخورداری از اطلاعات در زمینه ی بورسیه تحصیلی انگلستان میتوانید از این لینک کمک بگیرید.
https://malekpour.ir/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D9%8A%D8%B7-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3%D9%8A%D9%87-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%D9%8A%D9%84%D9%8A-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/

پاسخ
نازیلا
نازیلا می گوید:
آبان ۸, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۹ ب.ظ
سلام
من دانش آموز سال آخر دبیرستان هستم میخواستم بدونم که بخوام بورس یکی از دانشگاه های اتریش آلمان یا ایتالیا بشم رتبه کنکورم یا معدلم مهمه و باید چقد باشه که بتونم در رشته پزشکی تحصیل کنم.

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۳, ۱۳۹۷ در ۱:۰۰ ب.ظ
با عرض سلام و احترام
از لینک زیر کمک بگیرید.
https://malekpour.ir/%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

پاسخ
نازیلا
نازیلا می گوید:
آبان ۱۶, ۱۳۹۷ در ۷:۴۶ ب.ظ
خیلی سپاس گزارم
فقط توی اون لینک یه سوال پرسیده شده بود توسط خانم مائده ذوالفقاری منم همون سوال اونو داشتم ولی فایل های صوتی در دسترس نبودند

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۷, ۱۳۹۷ در ۸:۱۹ ب.ظ
با عرض سلام دوست گرامی
فایل ها به روز رسانی شدند.لطفا مجددا مشاهده بفرمایید.متشکر

پاسخ
راستین
راستین می گوید:
آبان ۱۶, ۱۳۹۷ در ۷:۳۵ ب.ظ
با عرض سلام واحترام
من کارشناسی حسابداری هستم با معدل ۱۷/۶۳ و ۳۲سالمه.۷ سال هم سابقه کار بانکی دارم.سوال من اینه که باتوجه به شرایط سنی بنده و از طرفی وجود سابقه کار بانکی آیا امکان اخذبورسیه تحصیلی در رشته حسابداری یا فاینانس در مقطع کارشناسی ارشد درکشورکانادا وجو داره ؟؟؟
با تشکر

پاسخ
تیم مقاله نویسی
تیم مقاله نویسی می گوید:
آبان ۱۷, ۱۳۹۷ در ۸:۲۹ ب.ظ
با عرض سلام
اخذ بورسیه تحصیلی به موارد دیگری از جمله گپ تحصیلی،مدرک زبان و کارهای تحقیقاتی و پژوهشی شما نیز مرتبط است.جهت اخذ بورسیه تحصیلی لازم است در قسمت Faculty and staff در دانشگاه و دانشکده ی مورد نظر خود استاد راهنمایی را بیابید که زمینه ی تحقیق و کار او با زمینه ی کاری و پژوهشی شما هم جهت میباشد و با ایشان به مکاتبه بپردازید.
در صورت نیاز به اخذ مشاوره و دریافت اطلاعات کامل تر با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

پاسخ
هستی
هستی می گوید:
آبان ۲۰, ۱۳۹۷ در ۱:۳۵ ق.ظ
با سلام ، من ۲۵ سال سن دارم و لیسانس مدیریت جهانگردی دارم ولی متاسفانه معدلم زیر ۱۴ میباشد و در دانشگاه پیام نور
لیسانس گرفته ام در سال ۹۶، آیا بورسیه تحصیلی ممکنه به من تعلق بگیره؟ برای گرفتن بورسیه تحصیلی باتوجه به شرایطی که گفتم باید چیکارکنم؟

پاسخ
m.m
m.m می گوید:
آبان ۲۶, ۱۳۹۷ در ۳:۲۹ ب.ظ
با سلام و احترام
دوست عزیز برای دریافت بورسیه باید رزومه شما مورد بررسی قرار گیرد تا شما را بتوان راهنمایی دقیق نمود. جهت کسب اطلاعات و مشاوره در این مورد می توانید با کارشناسان مجرب دفاتر ما از طریق شماره ۰۲۱٫۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

پاسخ
Masom
Masom می گوید:
آبان ۲۰, ۱۳۹۷ در ۷:۵۴ ب.ظ
سلام خسته نباشید
من دانشجو ترم اول جامعه شناسی در دانشگاه شهید بهشتی تهران هستم
میخام بورس برای کشور کانادا بگیرم
شرایطشو میشه توضیح بدید؟

پاسخ
m.m
m.m می گوید:
آبان ۲۶, ۱۳۹۷ در ۲:۴۰ ب.ظ
با سلام و عرض ارادت
برای اخذ بورس تحصیلی شرایط شما همچون نمرات و معدل، مدرک زبان، سن و … مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که شرایط را داشته باشید امکان اخذ بورس تحصیلی در دانشگاه های مختلف وجود خواهد داشت. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید ببا شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
سارا
سارا می گوید:
آبان ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱:۳۳ ق.ظ
سلام و خسته نباشید
من فارغ التحصیل رشته حقوق مقطع لیسانس با معدل ۱۵.۸۶ از دانشگاه سراسری هستم.مدرک زبان دلف سطح B2 دارم و سطح بالای انگلیسی البته مدرک انگلیسی نگرفتم و صرفا مدرک آموزشگاهی دارم.مدرس زبان فرانسه هستم و سابقه تدریس انگلیسی هم داشتم.ا در یک موسسه حقوقی هم مشغول به کارم.با این رزومه امیدی به گرفتن بورسیه تحصیلی برای ارشد توو کشور فرانسه دارم؟مشکل اینجاست که گپ تحصیلی زیادی هست. آخر سال ۹۱ فارغ التحصیل شدم!ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ
m.m
m.m می گوید:
آبان ۲۶, ۱۳۹۷ در ۱۱:۰۹ ق.ظ
سلام
برای دریافت اطلاعات دقیق تر و بررسی کیس شما توسط مشاوران ما لطفا با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنید
آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

نام *

ایمیل *

وبسایت

جستجو در محتوای وب سایت :

جستجو کردن
آخرین مطالب :
مهاجرت به دانمارک آذر ۶, ۱۳۹۷
اقامت سوئیس از طریق تمکن مالی آذر ۶, ۱۳۹۷
تحصیل رایگان در اروپا آذر ۲, ۱۳۹۷
تحصیل در ارمنستان آذر ۱, ۱۳۹۷
تحصیل در سوئد آبان ۳۰, ۱۳۹۷
تحصیل در آلمان آبان ۲۹, ۱۳۹۷
مهاجرت به آمریکا آبان ۲۷, ۱۳۹۷
مهاجرت به آلمان آبان ۲۷, ۱۳۹۷
دانشگاه های اتریش آبان ۲۳, ۱۳۹۷
تحصیل داروسازی در انگلستان آبان ۱۶, ۱۳۹۷
دیگر وب سایت های موسسه MIE
موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی legal Malekpour

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

آپارات موسسه مشاوره ای MIE

یوتیوب موسسه مشاوره ای MIE

فیسبوک موسسه مشاوره ای MIE

تویتر موسسه مشاوره ای MIE

گوگل پلاس موسسه مشاوره ای MIE

آخرین مطالب مرتبط
مهاجرت به دانمارک
مهاجرت به دانمارک
آذر ۶, ۱۳۹۷ – ۱:۳۷ ب.ظ
اقامت سوئیس از طریق تمکن مالی
اقامت سوئیس از طریق تمکن مالی
آذر ۶, ۱۳۹۷ – ۱۰:۵۱ ق.ظ
تحصیل رایگان در اروپا
تحصیل رایگان در اروپا
آذر ۲, ۱۳۹۷ – ۱۲:۴۳ ب.ظ
تحصیل در ارمنستان
تحصیل در ارمنستان
آذر ۱, ۱۳۹۷ – ۲:۵۲ ب.ظ
تحصیل در سوئد
تحصیل در سوئد
آبان ۳۰, ۱۳۹۷ – ۱۱:۳۵ ق.ظ
تحصیل در آلمان
تحصیل در آلمان
آبان ۲۹, ۱۳۹۷ – ۸:۱۴ ب.ظ
مهاجرت به آمریکا
مهاجرت به آمریکا
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ – ۱۰:۰۸ ب.ظ
مهاجرت به آلمان
مهاجرت به آلمان
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ – ۲:۰۸ ب.ظ
دانشگاه های اتریش
دانشگاه های اتریش
آبان ۲۳, ۱۳۹۷ – ۲:۲۷ ب.ظ
تحصیل داروسازی در انگلستان
تحصیل داروسازی در انگلستان
آبان ۱۶, ۱۳۹۷ – ۲:۴۸ ب.ظ
آخرین دیدگاه ها و پرسش ها
m.m در اقامت از طریق کار در کره جنوبی
m.m در هلند چگونه کشوری ست و مهاجرت به هلند چه شرایطی دارد ؟
محمدرضا در هلند چگونه کشوری ست و مهاجرت به هلند چه شرایطی دارد ؟
N در اقامت از طریق کار در کره جنوبی
m.m در بورسیه تحصیلی در خارج از کشور
m.m در مهاجرت به استرالیا
m.m در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان ۲۰۱۸
m.m در نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
m.m در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان ۲۰۱۸
m.m در نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
ویزای توریستی و تولد کانادا
دریافت۶ دقیقه۶٫۷۱م۱۹۹۱۰۳۲K

اقامت کاری دانمارک
دریافت۴ دقیقه۴٫۸۶م۲۵۱۱۰۳۵K

کار در روسیه و ویزای کار
دریافت۳ دقیقه۳٫۲۲م۱۹۳۱۰۳۵K

دکترای حقوق آمریکا
دریافت۵ دقیقه۵٫۴م۲۱۰۱۰۳۶K

ویزای کاری آمریکا
دریافت۵ دقیقه۵٫۸۲م۲۱۱۱۰۳۶K

دانشگاه کمبریج MBA
دریافت۴ دقیقه۴٫۱۸م۱۹۹۱۰۳۶K

تحصیل و مهاجرت انگلستان
دریافت۲ دقیقه۲٫۲۷م۲۰۴۱۰۳۶K

ویزای کاری آلمان
دریافت۴ دقیقه۴٫۵۲م۲۷۶۱۰۳۷K

دوره زبان مالتا
دریافت۳ دقیقه۳٫۱۳م۱۸۹۱۰۳۶K

پزشکی آلمان ، اتریش
دریافت۷ دقیقه۷٫۳۴م۲۰۶۱۰۳۶K

دوره زبان ـآلمانی اتریش
دریافت۲ دقیقه۲٫۴۷م۲۲۷۱۰۳۶K

خود حمایتی (تمکن)اتریش۱
دریافت۲ دقیقه۲٫۹۶م۲۵۸۱۰۳۷K

خود حمایتی اتریش ۲
دریافت۴ دقیقه۴٫۱۴م۲۳۵۱۰۳۷K

خود حمایتی اتریش ۳
دریافت۳ دقیقه۳٫۲۱م۲۰۶۱۰۳۷K

خودحمایتی اتریش ۴
دریافت۵ دقیقه۵٫۶۶م۲۲۱۱۰۳۷K

آخرین اخبار :
جستجو در محتوای وب سایت :

جستجو کردن
آخرین مطالب :
مهاجرت به دانمارک آذر ۶, ۱۳۹۷
اقامت سوئیس از طریق تمکن مالی آذر ۶, ۱۳۹۷
تحصیل رایگان در اروپا آذر ۲, ۱۳۹۷
تحصیل در ارمنستان آذر ۱, ۱۳۹۷
تحصیل در سوئد آبان ۳۰, ۱۳۹۷
تحصیل در آلمان آبان ۲۹, ۱۳۹۷
دسترسی سریع :
موسسه مشاوره ای MIE
فرصت های شغلی
سوالات متداول
معرفی شرکت
دوره های آموزشی
همکاری به عنوان دفتر همکار
ایمیل سازمانی
پرتال مشتریان
درباره موسسه مشاوره ای MIE
موسسه مشاوره ای MIE که در اتریش ثبت گردیده است، بطور مشخص در زمینه های مختلف نظیر پذیرش، تحصیل در خارج از کشور و انتخاب وکیل و امثالهم مشاوره می دهد. موسسه مشاوره ای MIE با دفاتر ادامه مطلب

© تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE اتریش از موسسه حقوقی برگزیدگان ملک پور خریداری شده است.
طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط : آرتیمان وب
هزینه های زندگی و تحصیل اوکراین نحوه اخذ بورسیه تحصیلی و تحصیل به همراه fund
درباره ی سری لانکا