دارالترجمه رسمی در تبریز|ترجمه رسمی در تبریز|دارالترجمه رسمی تبریز

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

مـنـو
Logo
ویزای مالتی کانادا
مهاجرت به اوکراین
بخش وکالت
بخش ثبت شرکت
بخش مشاوره حقوقی
بخش اعزام دانشجو
بخش مهاجرت
بخش اقامت
بخش پناهندگی
مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی
مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

پناهندگی به چه معناست؟
آیا امروزه مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی ممکن است؟
کدام دلایل و عوامل موجب پذیرش یا ردّ درخواست پناهندگی هلند می شود؟
خدمات حقوقی هلدینگ رادیو وکالت در خصوص پناهندگی هلند چیست؟
پناهندگی یک از حساس ترین راه های مهاجرت به کشور جدید محسوب می شود. پناهندگی پروسه ای نسبتاً زمان‌بر و دشوار تلقی می شود که طی کردن آن به شیوه های غیر قانونی معمولاً باعث بروز خطرات بسیار جسمی و روحی نظیر بازداشت از سوی مأموران کشور مقصد می شود. حتی دام های دزدان دریایی نیز در کمین آن دسته از مهاجرین غیر قانونی است که از طریق دریا نسبت به نقل مکان اقدام می نمایند. با همه ی این اوصاف، هر ساله تعداد قابل توجهی از مهاجرین از طریق پناهندگی اقدام می کنند و موفق به اخذ اقامت کشور مقصد به عنوان پناهنده می شوند. در این خصوص باید گفت که همواره گام نهادن در مسیر های قانونی، میزان و سطح خطرات مختلف را به حداقل خود می رساند. بدین ترتیب و در این راستا، هلدینگ حقوقی رادیو وکالت متشکل از کادری مجرب و حقوقدان، آماده ی ارائه ی خدمات مختلف حقوقی به متقاضیان در خصوص مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی است.
توجه:
گروه حقوقی رادیو وکالت پناهندگی را پیشنهاد نکرده و در این زمینه هیچ خدماتی ندارد.ما به شما راه های دیگری را پیشنهاد میکنیم که کاملا قانونی هستند و از پناهندگی کم هزینه تر میباشند.
با ما تماس بگیرید:(مشاوره رایگان)
۰۲۱-۸۸۷۰۵۱۲۳

هلند از جمله ی کشور های مهاجر پذیر در دنیا محسوب می شود؛ به طوری که در سال ۲۰۱۶ میلادی، حدود ۴۷۰۰۰ نفر موفق به مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی شده اند. این کشور کم وسعت در شمال غربی قاره ی اروپا واقع شده است و حدود ۱۶ میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین کشور های دنیا از منظر امنیت، حقوق بشر و قانون مداری است؛ به طوری که بسیاری از مراجع و محاکم بین المللی در یکی از شهر های این کشور به نام شهر لاهه قرار دارد. اطلاع از وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این کشور برای متقاضیان مهاجرت لازم است. زبان رسمی این کشور، هلندی است؛ با این حال حدود ۹۰ درصد از مردم هلند، با زبان انگلیسی نیز آشنا هستند. نرخ رشد اقتصادی در هلند، حدود ۳ درصد اعلام شده است.

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

پیش از پرداختن به مبحث مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی، می بایست در خصوص پناهندگی و انواع آن توضیحاتی ذکر کرد. پناهندگی به معنای کسب مجوز از کشور مقصد برای ورود به آن است که دلایل مختلف سیاسی، امنیتی و فرهنگی دارد. در واقع پناهنده کسی است که برای رهایی از خطرات موطن خود، دست به انتخاب کشوری دیگر برای سکونت و کسب و کار خود می زند. بدین ترتیب، پناهندگی به مقسم علت آن، دارای انواع زیر است:
الف ) پناهندگی مذهبی
ب ) پناهندگی امنیتی
پ ) پناهندگی سیاسی
مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی مذهبی بدین معناست که افرادی که در کشور خود، مشمول خطرات جانی یا مالی در رابطه با مسائل مذهبی هستند، می توانند در صورت اثبات این امر، به هلند پناهنده شوند. این نوع پناهندگی در خصوص ایرانیان نیز کاربرد دارد؛ بدین ترتیب که افراد پیرو سایر ادیان و مذاهب نظیر مسیحی، بهایی و صوفی در صورتی که اقامت ایشان در ایران، خطری به همراه داشته باشد، می توانند در صورت لزوم و احراز شرایط، به کشور هلند مهاجرت نمایند. مقامات مسؤول در کشور هلند اعلام کرده اند که پذیرای پناهجویان هم جنس گرا هم هستند. این افراد در کشور ایران، به دلیل اعتقادات مبین دین اسلام و نیز اخلاق عمومی حاکم در ایران، ممکن است تحت فشار های مختلف روحی و یا حتی بدنی قرار گیرند و لذا به استناد چنین خطری، احتمال صدور جواز پناهندگی هلند برای ایشان وجود دارد. با این حال باید دانست که هم جنس گرایی به مفهوم لواط و مساحقه در قانون مجازات اسلامی ایران، جرم انگاری شده است و اصولاً نمی توان به بهانه ی تحت تعقیقب قضایی بودن، از کشور خود به کشوری دیگر پناه برد. بدین ترتیب وضعیت این پناهجویان هلند با پیچیدگی رو به رو می شود و لازم است تا مشاورین و متخصصین مربوط مشورت شود. در واقع اکثر مسائل راجع به مهاجرت از طریق پناهندگی، با برخی خلأ ها یا ابهامات حقوقی رو به رو است و لذا رویه های اداری، در مقام پر کردن خلأ ها و رفع ابهامات به وجود می آیند. این رویه ها معمولاً نا نوشته باقی می مانند و در نتیجه برای اطلاع از آن ها، می بایست با افراد دخیل در این ماجرا و یا متخصصین امر مهاجرت مشورت کرد.
درخواست مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی امنیتی، از سوی ایرانیان قابل پذیرش نیست و یا از قابلیت بسیار کمی برخوردار است؛ چراکه در کشور ایران خطرات امنیتی وجود ندارد و یا میزان آن بسیار کم است.
پناهندگی سیاسی نیز یکی دیگر از انواع مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی است. در این روش پناهجویان به خاطر فشار های سیاسی دولت حاکم، برای حفظ جان یا مال یا آبروی خود، دست به دامان کشوری دیگر می شوند تا شرایط مطلوب تری را برای حیات اندیشه های سیاسی خود بیابند.
فارغ از تقسیم بندی فوق، می توان به مواردی زیر نیز به عنوان دلایل و عوامل نیاز به پناهندگی شاره کرد:

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تقسیم بندی ها، به مشاورین ما در هلدینگ حقوقی رادیو وکالت مراجعه نمایید تا با سنجش ویژگی های خود و نیز شرایط مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی، دست به انتخاب بهترین مسیر قانونی بزنید.
به طور کلی باید گفت که پناهجویان دارای حقوقی هستند که به موجب اسناد بین المللی به رسمیت شناخته شده است و برخی کشور ها نیز مفاد آن را وارد قوانین داخلی خود کرده اند. هلند نیز خدمات راجع به تغذیه و اسکان پناهجویان را ارائه می دهد.
متقاضیان پناهندگی هلند ابتدا می بایست درخواست خود را به اداره ی مربوط به مهاجرت در هلند با نام اختصاری IND ارائه نمایند. پس از ارائه ی مدارک، روند مصاحبه آغاز می شود و تا زمان اعلام نتایج قطعی، معمولاً حدود ۶ ماه الی ۱ سال وقت سپری می شود.
پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده، اداره ی مربوط ممکن است درخواست پناهندگی هلند را تأیید، رد و یا تصمیم گیری راجع به آن را به زمانی دیگر موکول کند:
الف ) چنانچه درخواست مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی، توأم با تأییدیه ی مقامات هلندی باشد، شخص پناهجو می تواند تا ۵ سال در کشور هلند اقامت داشته باشد. پس از سپری شدن این مدت، امکان اخذ اقامت دائم هلند وجود دارد؛ لیکن این امر منوط به داشتن شرایطی نظیر تسلط بر زبان و عدم سوء سابقه خواهد بود.
ب ) در صورت ردّ درخواست، شخص متقاضی فرصت برای اعتراض به این رأی را خواهد داشت تا با ارئه ی مستندات بیشتر، اداره ی مربوط را مجاب کند. به این اعتراض در محاکم هلند رسیدگی خواهد شد. در هر حال در صورت عدم تأیید تقاضا، شخص ملزم به ترک خاک هلند بوده و ادامه ی اقامت او، غیر قانونی تلقی خواهد شد. گفتنی است عدم موافقت با درخواست پناهندگی هلند، ناشی از عدم استحقاق فرد به این حق خواهد بود. برای مثال چنانچه فردی که تقاضای پناهندگی مذهبی را داده است، واقعاً در کشور خود با فشار خاصی از سوی سایر مذاهب و یا مذهب رسمی حاکم رو به رو نباشد، درخواست وی بلاوجه خواهد بود. چراکه شرط وجود خطر بالقوه یا بالفعل منتفی است. همانطور که گفته شد، پذیرش تقاضای پناهندگی امنیتی از سوی افراد مقیم ایران نیز معمولاً با جواب منفی رو به رو می شود. علاوه بر این، چنانچه راه جایگزینی برای فرار از خطر مزبور در همان کشور محل اقامت فرد موجود باشد، درخواست پناهندگی هلند معمولاً با جواب منفی رو به رو خواهد شد. مثلاً چنانچه یک فرد ایرانی از خطرات امنیتی در شهر های مرزی نگران باشد، به راحتی امکان نقل مکان به یک شهر مرکزی برای او ممکن خواهد بود و این امر به مراتب آسان تر از مهاجرت به یک کشور خارجی است.
پ ) در حالت سوم نیز ممکن است اداره ی مهاجرت هلند، درخواست مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی را موکول به انجام تحقیقات بیشتر راجع به فرد متقاضی کند. در این صورت ممکن است مجدداً مصاحبه انجام شود.

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی

در خاتمه باید افزود که امر مهاجرت از طریق پناهندگی، با دشواری های خاصی رو به رو است و علی رغم اینکه پناهندگی به عنوان یک حق مورد شناسایی قرار گرفته است، کماکان کشور های پذیرنده نسبت به این امر با حساسیت قضاوت و تصمیم گیری می کنند. بدین ترتیب تکمیل بودن مدارک ارسالی و نیز شرکت موفقیت آمیز در مصاحبه، می تواند شانس قبولی شخص را برای مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی افزایش دهد. این امر منوط به ان است که از کم و کیف سؤالات مطرح در مصاحبه ها و نیز چیستی ملاک های افراد مصاحبه کننده آگاه شد. به همین دلیل حقوقدانان و وکلای رسمی دادگستری حاضر در هلدینگ حقوقی رادیو وکالت، با تسلط بر روند مهاجرت از طریق پناهندگی، امکان بهره مندی متقاضیان از خدمات حقوقی مربوط را فراهم ساخته اند. در صورت نیاز، به دفتر این گروه در تهران مراجعه کنید و یا با شماره های مندرج در پایگاه اینترنتی این هلدینگ تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران
متین میگه: من ۱۷ سالمه فقط میخام بدونم چقد خرج داره برم پناهندگی کشور دیگه پاسخ توسط کارشناس (۱) : سلام خدمت شما دوست عزیز. گروه حقوقی رادیو وکالت هیچ گونه خدمات پناهندگی ارائه نمیدهد.
محمدرضا میگه: سلام محمدرضا هستم ۳۸ ساله با مدرک لیسانس مدیریت ۲ فرزن. دختر دارم میخواستم به کشور هلند برای پناهندگی برم ممکن هست راهنمایی کنید ممنون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام موسسه حقوقی رادیو وکاله هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد، کارشناسان و وکلا ما اخذ اقامت قانونی برای کشورهای اروپایی را به شما پیشنهاد میدهند.
فرما میگه: با سلام من۲۲ سالمه در حال حاظر مشغول به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی کارشناسی هستم ۱سال مانده به اتمام ، و همچنین مشغول به کار در شرکت قصد مهاجرت دارم ممنون میشم راهنماییم کنین که چجوری میتونم با هزینه ی کم اقدام کنم و اینکه کجا برای من مناسب هست؟ اقدام پناهندگی مذهبی به چه صورت هست؟من مسلمان هستم بخوام دینمو عوض کنم بهم اجازه ی پناهندگی میدن؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : باسلام دوست عزیز موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدمات و مشاورهای در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
پوریا میگه: سلام من پوریا هستم سی و چهار ساله. مهندسی نفت خوندم و صد میلیون هم پول دارم شما چه کشوری رو برای اقامت بهم پیشنهاد میدید پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز با کارشناسان ما برای بررسی سابقه کاری خود تماس حاصل فرمایید.
پوریا میگه: سلام من پوریا هستم سی و چهار ساله. مهندسی نفت خوندم و صد میلیون هم پول دارم شما چه کشوری رو برای اقامت بهم پیشنهاد میدید پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما پوریای عزیز. می توانیم به شما کشور عمان را جهت کار پیشنهاد دهیم.
محسن میگه: با سلام. اینجانب ۴۵ متاهل ۱۸سال سابقه کار وبیمه و ۲فرزند ۱۰و۱۵ ساله و همسرم آرایشگربا پروانه میباشد.مدرک مهندسی صنایع غذایی..تمکن مالیحدود۸۰۰تومن…اقامت کدوم کشور عضو شینگن رو پیشنهاد میدین..با سپاس ..ممنون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز کشورهایی مانند اوکراین و اسپانبا را میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
سامان میگه: با درود. سامان هستم ۳۰ ساله. نابینای کامل هستم و کارمند شهرداری. قصد دارم به عنوان پناهنده به هلند بروم. زیرا مدتیست دین خود را تغییر داده و مسیحیت را برگزیده ام. آیا از این طریق میتوانم پناهندگی بگیرم یا خیر. به زبان اینگلیسی تسلط دارم و هلندی هم کمی صحبت میکنم و میفهمم. ممنون خواهم شد اگر پاسخ دهید. پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام موسسه حقوقیرادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد همچنین پیشنهاد ما به شما اخذ اقامت از روشهای قانونی میباشد.
پژمان میگه: باسلام. من۳۴سالمه مجردبامدرک مهندسی نفت با۱۴سال سابقه کار درشرکت ملی حفاری ایران به نظر شما ازطریق ویزای کاری برای کدوم کشور اقدام کنم؟ باتشکر… پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. می توانیم جهت اخذ ویزای کار عمان برای شما اقدام کنیم..،
مرضیه میگه: باسلام بنده ۳۶سال وهمسرم۳۸ساله بایک فرزنددخترکلاس اولی. قصد مهاجرت به خارج ازکشور راداریم .شغل همسرم نصاب صفرتا۱۰۰آسانسور وهمچنین برقکارساختمان ودارای بیمه کاشیکاری ولی مدرک دانشگاهی نداره. خودم دارای۸مدرک آرایشگری از فنی وحرفه ای هستم سرمایه زیادی نداریم خودم کشورهای عربی رو بیشتر دوست دارم. شما کجا راپیشنهاد میدید برای اقامت باتوجه به شغلمان؟ممنون از راهنماییتان پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. می‌توانیم کشور عمان را جهت اخذ ویزای کار به شما پیشنهاد دهیم. ویزای کار ۲ساله برای شما صادر می‌گردد.
علی میگه: سلام ۲۲سالمه کارم دکوراسیون داخلیه دارم لیسانس حقوق را میگیرم با این اوصاف میتونم به هلند مسافرت کنم؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز برای مسافرت باید ویزا توریستی اخذ نمایید.
علیرضا میگه: سلام ۲۸،سالمه…قصد مهجرت دارم.شغل اصلیم کابینت کار هستم.با مدرک بین المللی ام دی اف…۶سال سابقی کار ولی بدون بیمه…تو استرالیا بریزبین داییم زندگی میکنه که کارش هم ام دی اف هست..ولی سرمایه زیادی ندارم…تو هلند هم اشنا زیاد دارم…زبان انگلیسیم بد نیست ولی مدرکی ندارم…میتونم به جای مهاجرت کنم؟ پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام – باتوجه به شرایط شما ویزای کار عمان و روسیه و اقامت اوکراین را می توانیم به شما پیشنهادبدهیم.ویزای کار عمان و روسیه با پیشنهاد کاری و اقامت است. و اوکراین اقامت برای شما اخذ می شود.
حمید میگه: باسلام من ۲۹سال سن دارم ورشته نقشه کشی ساختمان سابقه دوسال بیمه جوشکاری دارم و متاهل هستم چه طورمیتونم باهمسرم از ایران برم وبه کدوم کشور؟ وهمسرم مدرک فنی دیپلم طراحی دوخت داره پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. می توانیم جهت اخذ ویزای کار به شما کشور روسیه را پیشنهاد دهیم. با ما در ارتباط باشید
مهدی میگه: با سلام و خدا قوت بنده ۳۷ساله دارای ۱۰ سال سابقه کار دررشته نجاری و کابینت سازی هستم دارای مدرک فنی وحرفه ای . متاهل و همسرم فوق دیپلم مدیریت بیمه دارای مدرک ناجی و مربیکری شنا با ۱۰ سال سابقه کار .کدوم کشور رو به ما پیشنهاد میدین با تشکر.. پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. جهت اخذ ویزای کار می توانیم به شما کشور روسیه را پیشنهاد دهیم، جهت کسب اطلاع با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
رضا میگه: سلام، ۳۴سالمه و متاهلم و یک دختر ۷ساله دارم، تو شهرم مغازه قصابی با ۱۰سال سابقه کار دارم، شما چه جایی و روشی را پیشنهاد میکنین، ممنون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز اطلاعات بسیار کلی مطرح کرده اید با مشاورین ما برای بررسی دقیق شرایط خود تماس حاصل فرمایید.
Dariush میگه: باسلام من از قهرمانان در رشته ورزشی کاراته هستم و اکنون مربی و مسئول کمیته فنی استان خودم و دارای احکام قهرمانی کشوری و آسیایی و جهانی هستم شاگردام چندتا شون قهرمان آسیا و جهانند چطور میتونم به یکی از کشورهای اروپا برم و اقامت بگیرم وکار مربیگری خودمو ادامه بدم …و کدام کشور بهتره به نظر شما …..سرمایه آن چنانی برای سرمایه گذاری ندارم پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما ورزشکار عزیز. در حال حاضر جهت اخذ اقامت کشورهای اروپایی از طریق مدارک ورزشی ، خدماتی توسط مجموعه ارائه نمی‌گردد. با تشکر
پرویز میگه: سلام ببخشید من ۳۱ سالمه و متاهل هستم مدرک تحصیلی بالایی هم ندارم یک دختر کوچک دارم اوضاع مالی هم پی انداز ۱۰۰ میلیونی دارم آیا جایی میتوانم پناهنده شوم با این سرمایه؟؟و برای پناهنده شدن باید هزینه کنم؟ پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. هیچ گونه خدمات پناهندگی توسط مجموعه انجام نمی پذیرد. با تشکر
dr.ben میگه: سلام من ۲۵ سالم هست. به دلیل نداشتن شغل مناسب و بالا بودن میزان مخارج کشور قصد مهاجرت دارم. مدارک لازم از طریق خروج قانونی از کشور را دارا هستم. میخاستم ببینم با حزینه ای حدود۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰تومن و توانایی کار بالا بهمراه صوابق کاری….. به کدام کشور ها میتوانم مهاجرت کنم و پناهجو شوم پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی‌دهد.
dr.ben میگه: سلام من ۲۵ سالم هست. به دلیل نداشتن شغل مناسب و بالا بودن میزان مخارج کشور قصد مهاجرت دارم. مدارک لازم از طریق خروج قانونی از کشور را دارا هستم. میخاستم ببینم با حزینه ای حدود۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰تومن و توانایی کار بالا بهمراه صوابق کاری….. به کدام کشور ها میتوانم مهاجرت کنم و پناهجو شوم پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. گروه حقوقی رادیو وکالت هیچ گونه خدمات پناهندگی ارائه نمی دهد.
داود زمانی میگه: باسلام .۴۸ سالم .دیپلم برق دارم.۲۰سال دریک کارخانه معروف تولیدی کارکردم چند سال فورمن شیف بودم. الان بازنشسته هستم. برای هلند چقدر هزینه ام میشود .درکارکشاورزی تجربه خوبی دارم .وپرورش دام گوشتی وشیری.آیا در آمد بازنشستگی در شرایط پناهندگی من اثر دارد.باتشکر پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. گروه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی‌دهد. باتشکر
رضا میگه: درود بر شما بزرگان.من ۵۰ساله .دارای ملک تجاری به ارزش ۱۰ میلیاردتومان.وسرمایه نقدی ۲۵۰میلیون تومان.ازملک مستقلات میگیرم وزندگی ام را میگذرانم.دوپسر دارم که یکی ۱۳ساله واستعداد فوتبال هست/برای تقویت ورشد فوتبالی او میخواهم مهاجرت کنم.خودم هم فوق لیسانس مدیریت ورزش هستم .چه کمکی به من میتونید بکنید؟ایا امکان تماس هست؟ پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام – برای اخذ ویزای اسپانیا از طریق تمکن مالی می توانیم براتون اقدام کنیم و از مدارس فوتبال اسپانیا برای فرزندتون میتوانید استفاده کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در ارتباط باشید.
ابوالفضل میگه: سلام. بنده فوق دیپلم ماشین افزار (در حال اتمام لیسانس) هستم. مدرک مهندسی تعمیر و نگهداری موتورهای دریایی رو هم دارم و ۸ سال بر روی کشتی کار کردم.همچنان مشغولم. ۳۱ سال سن و متاهل هستم.در خصوص مهاجرت کاری به هلند یا کشوری دیگر امکان پذیر هست.ممنون میشم راهنماییم کنید. پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. در حال حاضر خدمات اقامتی کشور هلند توسط مجموعه ارائه نمی‌گردد، در صورت تمایل می‌توانید، جهت کسب اطلاع از شرایط کشورهای اروپایی نظیر اسپانیا و اوکراین با ما در تماس باشید.
رستم میگه: با سلام من ۵۲ساله هستم سابقه ۱۲سال کار در جهاد کشاورزی دارم دارای دیپلم فنی ماشین آلات کشاورزی و مدیرعامل شرکت فنی مهندسی به مدت ۱۰ سال وحدود ۲۰ سال سابقه بیمه هستم لطفآ راهنمایی فرمائید برکدام کشور اقدام کنم با سپاس؟ پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. در خصوص کشور هلند، هیچ گونه خدماتی در حال حاضر ارائه نمی‌گردد. لطفا با ما در تماس باشید تا کشورهای دیگر و از راه های قانونی را به شما پیشنهاد دهیم. با تشکر
علی میگه: با سلام بنده ۱۷ سال سابقه کار در رشته مهندسی برق دارم با بیمه، برای مهاجرت بصورت پناهندگی به هلند به همراه خانواده میتونم اقدام کنم از این نظر که با پناهندگی بنده موافقت بشه؟ و اینگه اگر تنها برم چقدر طول میکشه که بتونم خانواده ام را ببرم ؟ ممنونم از شما پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. گروه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد. با تشکر
ساغر دلشاد میگه: ۴۲ سال دارم دانشجوی دکتری تربیت بدنی مربی پیلاتس و فیتنس و مدرس این رشته ها هستم با سابقه بالای ۱۵ سال و‌یه دختر ۱۳ ساله دارم چه کشوری مناسب هست؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز کشور اوکراین ، اسپانیا و … را میتوانیم به شما پیشنها دهیم اما شرایط شما باید دقیقتر بررسی شود با ما در تماس باشید.
حسین میگه: با سلام.بنده ۳۷سال سن دارم.دیپلم برق هستم و در زمینه برق ساختمان و سیستمهای حفاظتی و امنیتی از فنی حرفه ای مدرک دارم.وهمچنین ۷سال سابقه کار در این رشته را دارم.ایا برا مهاجرت کاری و یا موارد دیگه میشه اقدام کرد.ممنون از راهنمایتون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام پیشنهاد ما به شما کشور عمان میباشد رزومه خود را به شماره ۰۹۰۲۸۹۸۵۴۴۰ ارسال فرمایید.
erfan میگه: با سلام من دانشجو مهندسی پزشکی هستم مدرک فنی حرفه ای تاسیسات لوله کشی ساختمان دارم و مدرک پی تی ای ۵۰ با یک سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلم دارم .میخواستم ببینم با این شرایط میتونم ویزا کاری یا از طریق های دیگه ویزا چه کشور اروپایی رو بگیرم پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام و درود بر شما. شما متاسفانه در خصوص سابقه کاری امتیازی کسب نخواهید کرد و باید حداقل بالای ۳ سال سابقه کاری از خود ارائه دهید تا ۵ امتیاز لازم را کسب نمائید.
محمد محسنی میگه: درود . آقایی هستم ۴۴ ساله متاهل دارای مدرک فوق زبان انگلیسی با سابقه ۱۱ ساله مدیریت کشتیرانی و مدیریت عملیات کانتینری و همچنین سابقه تدریس زبان با سرمایه۲۵ هزار یورو جهت مهاجرت به کشور اروپایی و دریافت اقامت به همراه خانواده یعنی همسر دارای دیپلم ریاضی با سابقه چرم دوزی و مدرک آرایشگری و دختر ۱۰ ساله چه پیشنهادی دارید .ممنون پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. می توان از طریق اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی اقدام کرد، همچنین با توجه به شرایط شما کشور اوکراین نیز پیشنهاد می شود. لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید
amanj میگه: سلام و خسته نباشید . من ۲۳ ساله هستم لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد . دایی من ۱۲ سال است تابعیت هلند را دارد و اونجا یه رستوران بزرگ داره . میشه من از طریق داییم به هلند مهاجرت کنم ؟؟؟ در ضمن من میخوام قبل از مهاجرت به هلند با یک دختر اکراینی ازدواج کنم . شما چه راهی برای مهاجرت من پیشنهاد میکنید ؟؟ باید از طریق داییم اقدام کنم یا همسرم ؟؟؟؟؟ با سپاس پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست محترم و گرامی. در خصوص کشور اوکراین می‌توانیم راهنمایی لازم را انجام دهیم، لطفا با ما در ارتباط باشید.
جواد میگه: سلام من و داییم قصد مهاجرت داریم ۷۰۰ میلیون هم سرمایه داریم به نظر شما به چه کشوری میتونیم مهاجرت کنیم؟ پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. می توانیم به شما کشور اسپانیا را از طریق اثبات تمکن مالی پیشنهاد کنیم که هیچ گونه نیازی به سرمایه گذاری هم نخواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید فرم ارزیابی مربوطه در صفحه اقامت اسپانیا- تمکن مالی/legalholding.ir vرا تکمیل نمائید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. با تشکر
محمد میگه: سلام.خسته نباشید..من همجنس باز هستم..یکی از رفقای من که اونم همجنس باز هست رفته هلند پناهنده شده..به من میگه میتونه برا من ویزای پارتنری بگیره..آیا این امکان پذیره؟؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ مشاوره ای در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
راشد حریزاوی هستم میگه: من دانشجوی کاردانی کامپیوتر هستم دانشگاه علمی کاربردی اهواز ۲۲ سال سن دارم میخواهم پناهنده بشم به نظر شما چه کشوری بهتره پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد پیشنهاد ما بر شما اخذ مدرک لیسانس کامپیو تر و سابقه کار در حین تحصیل است و سپس اقدام ویزا کاری برای آلمان و استرالیا و…
محمدرضا فدائی میگه: با سلام و احترام میخواستم بدونم با شرایط من کدام کشور اقامت سهل و آسانتری دارد. سن ۳۷ سال متاهل دارای دو فرزند خردسال دیپلم امورمالی دفتر فروش لوازم تاسیسات ساختمانی تهران با سرمایه تقریبی۱۵۰ میلیون تومان پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. با این سرمایه می توان به شما کشور اوکراین را پیشنهاد داد، با ما در تماس باشید
علی فرجادنیا میگه: سلام. مهندس شیمی ۳۶ ساله با ۹ سال سابقه. آیا میتوانم ویزای کار اروپا را داشته باشم؟ ممندن میشم راهنماییم کنید. پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز برای ویزا جست و جو کار آلمان میتوانید اقدام نمایید.
حمید میگه: سلام بنده فوق لیسانس پرستاری از دانشگاه تربیت مدرس ، دارای ۱۶ سال سابقه کار ۴۱ ساله و ۳ فرزند دارم زبان انگلیسیم در حد معمولی است میخواستم ببینم به کدام از کشورهای اروپایی مثل هلند، انگلیس یا کشوری که شرایط زندگی برای مهاجران مناسبه میشه مهاجرت کرد و اقامت خانوادگی بشه گرفت ممنون میشم راهنمایی کنید پاسخ توسط کارشناس (۱) : با عرض سلام خدمت شما. در حال حاضر گروه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص کشورهایی نظیر هلند و انگلیس ارائه نمی دهد، می توان به شما کشورهایی نظیر اوکراین و اسپانیا را پیشنهاد داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
مهدی میگه: سلام بنده ۲۷ ساله لیسانس صنلیع غذایی و دو سال سابقه کار……..کدوم کشور رو واسه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد معرفی میکنید که بعدش بتونم همون کشور اقامت بگیرم و کار هم کنم؟؟؟؟؟؟ پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام- موسسه رادیو وکالت در زمینه تحصیل برای کشور روسیه و اوکراین فعالیت دارد شما می توانید بعد از اتمام تحصیل اقامت دایم این کشور را اخذ نمایید.
مهلا میگه: سلام متاهلم من و همسرم کارشناسی شهرسازی داریم. تو زمینه شهرسازی فروشندگی.مزون ….فعالیت داشتم .مدرک فنی حرفه چند تا نرم افزارم گرفتم. با این وضعیت دلارم تقریبا سرمایه ای نداریم.کشوری ما رو قبول میکنه.که ثبات اقتصادی داشته باشه.اگه مدرک خاصی باشه حاضرم بگذرونم پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام-موسسه رادیو وکالت در زمینه اوکراین می تواند برای شما اقدام کند و لازم است که شرایط شما کاملا بررسی شود.
آروین میگه: با سلام بنده حدود ۴۵ سال سن دارم و مهندس مخابرات هستم با بیشتر از ۱۵ سال سابقه کار مفید در زمینه مخابرات و شبکه در شرکتهای خصوصی و دولتی و همچنین اپراتورهای بزرگ موبایل کشور ، یک سال نیز سابقه کار در زمینه مخابرات برای شرکتهای برق در کشورهای امارات و عمان دارم . آیا مکان دریافت ویزای کار از طریق پیدا کردن شغل مناسبی در کانادا و یا یکی از کشورهای ناحیه شنگن برای بنده وجود دارد یا خیر ؟ پیشاپیش از راهنماییهای شما ممنون و سپاسگزارم پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز شرایط شما برای اخذ بلو کارت آلمان منایب میباشد با کارشناسان ما در خصوص بررسی رزومه خود تماس حاصل فرمایید.
امید میگه: با سلام بنده ۴۰سال سن دارم متاهل دارای دو فرزند دوختر ۱۲و۳ساله.فوق دیپلم تصویر برداری هستم ۶سال هست عکاسی دارم و۱۴سال سابقه کار در شرکت صنایع تولیدی دستگاه جوش واحد طراحی R&D و۱۸سال سابقه بیمه دارم.قصد مهاجرت دارم سرمایه زیادی ندارم آیامیتونم با این تخصص کار پیدا کنم شما چه کشوری رو پیشنهاد میکنید شما برای کار یابی هم به مهاجر کمک می کنید. پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام- با توجه به شرایط شما کشور اوکراین رو میتوانیم بهتون پیشنهاد بدیم و در زمینه تخصص تصویر برداری می توانید کار راه اندازی کنید و کسب درآمد کنید.
سوران میگه: سلام؛ من سی سالمه و کارم گرافیک و فیلمسازیه و همسرم بیست هشت سال و ارشد ریاضی دارند؛ هر دو سابقه ده سال کار داریم از تدریس تا کار شرکتی؛ میخواستم راهنمایی کنید چه کشور برای کار مطلوب هست و با چقدر هزینه میشه رفت؛ پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام- در زمینه رشته تحصیلی شما خدماتی نمی توانیم ارائه کنیم اما برای اخذ اقامت اوکراین و اسپانیا بدون شرط تحصیلی و کاری می توان اقدام کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید
عدنان معاذی میگه: سلام من مکانیک هستم از نظر اقتصادی مشکلات دارم آیا میتونم با این وضعیت درخواست پناهندگی کنم پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام درخصوص پناهندگی خدماتی ارائه نمیدهیم امادر خصوص ویزا کار میتوانیم شما را راهنمایی نماییم.
علی میگه: سلام من یک معلول هستم میخواهم همراه با خانواده اقامت یک کشور اروپایی بگیرم میشه راهنمایی کنید ممنون.. پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. گروه حقوقی رادیو وکالت در خصوص پناهندگی خدماتی ارائه نمی دهد. با تشکر
رحیم امینی میگه: با سلام بنده ۲۹ سال سن دارم.لیسانس عمران دارم ولی در رشته آشپزی فعالیت میکنم و آشپز غذاهای فرنگی و ایتالیایی میباشم در زمینه کیک و دسر نیز سررشته دارم.دارای مدارک اشپزی از سازمان فنی و حرفه ای میباشم .در حدود ۳۰ میلیون سرمایه دارم لطفا راهنمایی کنین تو کدوم کشور میتونم اقامت بگیرم. پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام. لطفا رزومه خود را به شماره تلگرام ۰۹۰۱۷۳۶۵۸۵۲ ارسال نمائید تا در صورت امکان برای کشورهایی نظیر قطر و عمان برای شما اقدام کرد.
بابک میگه: وقت بخیر.من ۳۰سالمه کارشناسی علوم آزمایشگاهی دارم با ۶سال سابقه کار و زبان انگلیسی در حد متوسط و همسرم دیپلم داره و کارمند شرکت خصوصی با ۳سال سابقه کار.برای مهاجرات چه کشوری رو پیشنهاد میکنید؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز رزومه شما تویط کارشناسان ما دقیق تر بررسی شود.
حسین میگه: سلام من ۱۹سالمه و دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم برا پناهندگی به کدوم کشور برم بهتره و برا ادامه تحصیل هم پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی ارائه نمیدهد.
امیر میگه: سلام در رشته ی پرورش اندام ۱۳سال سابقه ی تمرین دارم.زیر و بم این رشته رو بلدم .سرمایه هم ندارم .کدام کشور میتونم برم با چه شرایطی پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز کشور اوکراین گزینه مناسبی میتواند برای شما باشد.
سهیل میگه: باسلام لیسانس حسابداری دارم خواستم ببینم باینکه خدمت سربازی نرفتم امکان رفتن به کدوم کشور رودارم برای همیشه پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز شما در ابتدا بید وضعیت سربازی خود را روشن نمایید.
امیر میگه: سلام ۲۳ سالمه تو رشته تجربی درس خوندم ولی دیپلممو نگرفته‌م قصد ادامه تحصیلم دارم قصد پناهندگی دارم ولی نمیدونم ک کجا برم واقامت بگیرم سرمایه م در حدود ۱۷۰ میلیونه خواهش میکنم راهنماییم کنید پدرومادرم فوت کردن کس وکاری ندارم به نظر شما چیکار کنم که راحت از ایران برم و اقامت بگیرم؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
احسان میگه: سلام من ۳۰ساله هستم وحدودنه سال سابقه ای بیمه دارم وچهارسال کامل درداروخانه بیمارستان کارمیکنم مدرک تحصیلیم دیپلمه وخانمم هم ۲۷ساله هست مدرک تحصیلیش دیپلمه اماکارصنایع دستی انجام میده گره چینی چوب وسرمایه من صدوپنجاه میلیون هست میخواستم بدونم تیامیتونم به کشورالمان یاسوئد‌مهاجرت کنم یاازطریق پناهندگی برم ممنون میشم کمکم کنید پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. خدمات ما در خصوص کشور آلمان منتهی می شود به اخذ ویزای بلوکارت آلمان در خصوص رشته‌های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و مهندسی IT. در خصوص پناهندگی هیچ گونه خدماتی ارائه نمی گردد. با تشکر
مهیار میگه: سلام من ۳۳ سالمه فوق دیپلم کامپیوتر دارم ۵ سال سابقه پیمانکاری برای اداره برق، نظیر احداث شبکه های برق رو دارم همسرم فوق دیپلم مترجمی زبان هستن سرمایمون نزدیک به ۲۰۰ میلیونه میخواستم بدونم با شرایطمون به کدوم کشورها میتونیم مهاجرت کنیم و چقدر زمان میبره؟ راهی داره که واسه مهاجرت به هلند اقدام کنیم؟ پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. ما به شما کشور آلمان را جهت کار پیشنهاد می کنیم. با تشکر
امید میگه: سلام من لیسانس عمران دارم و ٢٩ سال سن، میخواستم بدونم راحت ترین کشور اروپایی که بشه مهاجرت کرد کدومه؟! و از راه تحصیل بدون هزینه امکانش هست؟ پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. در خصوص تحصیل می توانیم کشورهای اوکراین و روسیه را به شما پیشنهاد کنیم. لطفا جهت کسب اطلاع با کارشناسان تحصیلی ما در تماس باشید.
محمد میگه: من۲۹ سالمه و لیساتس الکترونیک دارم.۴ سال سابقه کار مرتبط نیروگاهی دارم.همسرم ۲۷ سالشه و لیسانس مدیریت داره و یک دختر یک ساله هم داریم.خواستم ببینم با ۱۰۰ میلیون سرمایه ب کدام کشور میتونیم بریم.خواهش میکنم راهنماییم کنید پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام- در صورتی که شما سابقه کار ۵ ساله مرتبط کسب کنید می توانید برای ویزای کار آلمان اقدام کنید
صادق میگه: سلام. من ۳۶ سال سن دارم. کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دارم. حدد ۱۲ سال سابقه کار مهندسی دارم. میخاستم اگر امکان داره بررسی کنید میتونم از تو اروپا کار مناسب گیر بیارم؟ ممنون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز برای بلو کارت آلمان شرایط مناسبی دارید.
شهرام آردن میگه: سلام و سپاس از لطف شما در پاسخگویی به پرسشها . من فوق لیسانس مهندسی مکانیک با سابقه ۱۶ سال کار در تعمیرات پتروشیمی و همسرم معلم تربیت بدنی فوق لیسانس تربیت بدنی و دارای دو فرزند پنچ ساله و یکساله هستم به نظر شما درسته به گزینه پناهندگی در هلند یا یک کشور اروپایی اقدام کنم یا بشینم یک مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی بگیرم و قانونی ویزای کاری و مهاجرت بکنم ولی شرایط کاری و روحی ام جوری که فقط از این کشور می خوام به هر نحوی خارج بشم و برم برای همیشه لطفا راهنماییی بفرمایید بسیار سپاسگزارم پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام در خصوص پناهندگی خدماتی ارائهه نمیدهیم اما شرایط بلو کارت آلمان را دارید.
مرتض میگه: سلام میخواستم ببینم کدام کشور میتونم برای پناهندگی بروم ۵۰ میلیون دارم مجرد هستم پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
Moslem میگه: سلام. سی سال سنمه. لیسانس حسابداری دارم و الان شش ساله مشغول کار آرایشگریم. میخواستم ببینم چجوری میتونم به کشور هلند مهاجرت کنم پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. در حال حاضر گروه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص کشور هلند ارائه نمی دهد، با تشکر
علی عظیمی میگه: سلام من مهندس نفت هستم حدود بیست سال روی سکوهای نفتی کار کرده ام وهمسرم حدود بیست سال دبیر ریاضی هست سه تا دختر ۱۴و۹و۴ ساله دارم سرمایه ام در حدود یک میلیارد هست شما کدوم کشوررا برای من وخانواده ام پیشنهاد میکنید پاینده باشید پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما. می توانیم کشور اسپانیا آن هم از طریق تمکن مالی را به شما پیشنهاد دهیم. اقامت شما بصورت کاملا قانونی می باشد، توضیحات را در این صفحه مطالعه بفرمائید. شرایط-مهاجرت-به-اسپانیا/
مهیار میگه: با سلام.شرایط من ۳۵ ساله مهندس مکانیک از دانشگاه خیلی خوب در تهران و ۱۱ سال سابقه کار در بخش طراحی در شرکت های مهندسی معتبر رو دارم.همسرم کارشناس ارشد کشاورزی- خاک شناسی هست و دارای یک پسر ۱ ساله هستیم. آیا میتونم برای کار تو اروپا اقدام کنم .اگه جوابتون مثبت باشه چقد شانس دارم؟ پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای کار در اروپا (بخصوص کشور آلمان) و کشور استرالیا با ما در تماس باشید. باتشکر
داوود میگه: سلام و عرض ادب،بنده ۲۶ سال سن دارم و ۱۲ میلیارد تومان سرمابه دارم قصد مهاجرت دارم بهترین راه و کشور ممکن رو که بالاترین درامد رو برای من داره رو راهنمایی بفرمایید پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز از طریق تمکن مالی برای کشور اسپانیا میتوانید اقدام تمایید برای بررسی بیشتر و مشاوره حضوری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
درسا میگه: با سلام.بنده ۲۷ ساله هستم فوف لیسانس مهندسی شهرسازی .زبان انگلیسی در حد معمولی..سابقه ی کاری در زمینه ی متد لاغری و پوست..از لحاظ مالی وضعیت مناسبی ندارم.لطفا راهنماییم بفرمایید کدام کشور برای مهاجرت با توجه به شرایط من خوب هست؟ ممنونم از لطفتون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز شرایط خود را بسیار کلیس مطرح کردید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شرایط شما دقیق تر بررسی شود.
محمد معتمدی راد میگه: سلام من ۲۰ سالمه.و تازه کنکور دادم از رتبه ام راضی نیستم سرمایم حدود ۱ میلیارد تومن میباشد.شما کدام کشور را تضمینی برایم پیشنهاد میکنید ؟اخه از زندگی تو ایران خسته شدم و واقعا قصد مهاجرت دارم ولی نمیدانم کدام کشور بهتر است و با بودجه ی من همخوانی دارد.؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز کشور اسپانیا شرایط خوبی دارد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
محمدرضا میگه: با سلام اینجانب دکتر عمومی دامپزشک از دانشگاه آزاد هستم ، ٢ سال سابقه کار رسمی و ٧ سال تجربه و مهارت در پرورش طیور دارم . آیا مدرک اینجانب هلند مورد قبول است و می توانم کار کنم ؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام دوست عزیز در حال حاضر خدماتی برای هلند ارائه نمیدهیم اما در خصوص رشته های پزشکی، پیراپزشکی، دامپزشکی باید آزمون دهید و مدرک شما معادل سازی شود.
محمد میگه: با سلام و خسته نباشید خدمت شما. بنده۳۳سال سن دارم کارشناسی علوم صنایع غذایی با ۷ سال سابقه مرتبط و بیمه همسرم هم هم رشته خودم بوده با دو سال سابقه بیمه و یک فرزند ۳ ساله می باشیم حدود ۱۰۰ میلیون سرمایه داریم.شما چه کشوری را برای کار پیشنهاد می کنید؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز متاسفانه بالا رفتن قیمت دلار موجب شده است تا دارایی ایرانیان نصف شود متاسفانه بودجه شما کم است .
مجید میگه: من ۲۸ سال دارم مجرد ۱۰۰ میلیون سرمایه دارم و شغلم آزاد نجاری حرفه ای آیا میتونم تو هلند اقامت بگیرم؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام دوست عزیز در زمینه تحصیلی برای کشور ا.کراین و روسیه اقدام مینماییم.
مریم آبدر میگه: من ۳۶ سال دارم فوق دیپلم نرم افزار و کارشناسی مهندسی IT و ۱۳ سال سابقه کار در زمینه حسابداری ، و همسرم ۳۳ ساله و کارشناسی شبکه . سرمایه ای حدود۷۰میلیون داریم و همسرم قصد پناهندگی به هلند را دارند. ایا راهی غیر از پناهندگی برای ما وجود دارد با این داشته هایمان ؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در حصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
علیرضابهرامی عبدالملکی میگه: سلام اینجانب۴۰سالمه و مدرک کاردانی الکترونیک دارم و در زمینه برق چندسالی در کارخانجات مشغول کار بودم.درحال حاضر در شغل راننده خطی بین شهری مشغول بکار هستم.یک فرزند هجده ماهه دارم و همسرم نیز۳۵سالشه و دیپلم حسابداری دارد.قصد مهاجرت به کشور هلند را دارم.سرمایه اینجانب در حد ۶۰میلیون میباشد.از جنابعالی و همکارانتون استدعا دارم در این زمینه من را راهنمایی کرده که بتونم به خواسته ام که زندگی بهتر در کشور هلند جویای کار باشم.اگر در کشور آلمان هم بشه اقامت گرفت خوبه.سپاس پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. در حال حاضر گروه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص اقامت کشور هلند ارائه نمی دهد، می توانید جهت کسب اطلاع از کشورهایی نظیر اوکراین، اسپانیا و استرالیا با ما در تماس باشید. با تشکر
بابک میگه: با سلام . اینجانب ۳۷ ساله ، مدت ۱۵ سال سابقه کار اداری، دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران ، دارای یک فرزند پسر ۱۱ ساله و همسرم نیز ۳۷ ساله فوق دیپلم حسابداری میباشد ، ضمنا همسر بنده حدود دو سال است دچار بیماری روماتیسم مفصلی گردیده و به سختی تحت درمان می باشد . سرمایه حدود ۵۰۰ میلیون بیشتر ندارم . مایل هستم در صورت امکان در یکی از کشورهای کانادا ، انگلستان ، سوئیس ، سوئد ، هلند یا اسپانیا تقاضای پناهندگی و ادامه زندگی خود را در یکی از این کشورها دهم . لطفا راهنمایی فرمائید . پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز با این هزینه اقامت قانونی کشوری مانند اوکراین را به شما پیشنهاد میدهیم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
شیدگل میگه: باسلام.بنده ۲۸ساله مهندس صنایع تحلیل سیستم و با دو سال سابقه کار مرتبط با رشته و عکاسی و فیلمبرداری ….همسرم ۲۶ساله فوق دیپلم متالورژی و آرایشگر … قصد مهاجرت داریم… با سرمایه مالی ۱۰۰میلیون…به چه کشوری میتونیم بریم…لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. با ما در تماس باشید تا در این خصوص کارشناسان، توضیحات کشور اوکراین را با توجه به شرایط شما ارائه دهند، با تشکر
بابک میگه: با سلام . اینجانب ۳۷ ساله ، مدت ۱۵ سال سابقه کار اداری، دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران ، دارای یک فرزند پسر ۱۱ ساله و همسرم نیز ۳۷ ساله فوق دیپلم حسابداری میباشد ، ضمنا همسر بنده حدود دو سال است دچار بیماری روماتیسم مفصلی گردیده و به سختی تحت درمان می باشد . سرمایه حدود ۵۰۰ میلیون بیشتر ندارم . مایل هستم در صورت امکان در یکی از کشورهای کانادا ، انگلستان ، سوئیس ، سوئد ، هلند یا اسپانیا تقاضای پناهندگی و ادامه زندگی خود را در یکی از این کشورها دهم . لطفا راهنمایی فرمائید . پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
مهشاد میگه: سلام من ۳۶ سالم هستش وارشد مدیریت دارم برای پذیرش دکتری سوید اقدام کردم و ریجکت شدم. قبل اون ۳ سال در اوکراین بودم . ۴سال سابقه مدیر اجرایی شهرک صنعتی رو دارم.زرتشتی هستم ولی سدره پوشی نکردم. برای گرفتن دکتری نیاز به کمک شما دارم چه پناهندگی چه قانونی هرطور ممکنه راهنماییم بفرمایید چون شرایط روحی خوبی ندارم و مستعصل شدم دیگه. مرسی پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام دوست عزیز خدماتی از دست ما ساخته نیست.
مهین میگه: سلام.من دختر مجرد ۳۴ هستم.کارت مربیگری درجه دو بسکتبال و کارت داوری درجه سه بسکتبال و سابقه بازی در لیگ دسته یک کشور رو دارم.مدارک کوتاهی مو ، بافت و اکستنشن مو ، مانیکور و پدیکور رو دارم.به صورت تجربی کار اپیلاسیون هم انجام میدم.مدرک امدادگر اورژانس از جهاد دانشگاهی دارم.در رابطه با طب سنتی مشغول به کار هستم.حدودا ۵ سال بیمه دارم. سرمایه ای که تونستم تا الان با پس انداز جور کنم حدودا ۷۰ میلیونه. از کارشناساتون میخوام نظرشون رو راجع به مهاجرت به کشور هلند بهم بدن.کشور المان هم اگه جور بشه مشکلی ندارم ممنونم پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست کشور آلمان در حال حاضر رشته های مهندسی فنی را برای کار درخواست داده است که زمان مصاحبه برای اخذ ویزا ۲ ساله شده است.
فاطمه میگه: سلام وقت بخیر.همسرم کارمند بخش خصوصی هست. خودم هم سابقه کار فروش دارم حدود ده سال با سابقه بیمه. پسر چهار ساله دارم. قصد مهاجرت دارم. با سرمایه ۲۰۰ میلیون. لطفا راهنمایی بفرمایید از کدوم کشور. ممنون پاسخ توسط کارشناس(۳) : با توجه به نوع مهارت شما و میزان سرمایه تون می توانیم کشور اوکراین را بهتون پیشنهاد بدیم.برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما در موسسه رادیو وکالت تماس بگیرید.
Asad میگه: سلام ٢۴ سالمه ارایشگرم ٨٠ ملیون پول دارم میتونم به کدوم کشور برم ؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز اگر بودجه مالی خود را کمی افزایش دهید کشور اوکراین گزینه مناسبی برای شما میباشد برای بررسی دقیق تر شرایط خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
حسین میگه: سلام ۳۶سال دارم راننده پایه یکم هستم درکلیه کارهای ساختمانی سررشته دارم بنایی لوله کشی برق کا ری نقاشی و.. تصمیم به ترک ایران باخانواده دوفرزند۷و۹ساله دارم ازچه راهی وبه کدام کشور بهتربه نتیجه میشه رسیدخودم بیشترکانادامیخام برم ممنون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز، بودجه مالی شما، مدرک تحصیلی و… باید بررسی شود برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
حسین میگه: سلام ۳۶سال دارم راننده پایه یکم هستم درکلیه کارهای ساختمانی سررشته دارم بنایی لوله کشی برق کا ری نقاشی و.. تصمیم به ترک ایران باخانواده دوفرزند۷و۹ساله دارم ازچه راهی وبه کدام کشور بهتربه نتیجه میشه رسیدخودم بیشترکانادامیخام برم ممنون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز با این شرایط فقط از طریق سرمایه گذاری میتوانید اقامت ممانادا را اخذ نمایید.
سجاد کامیاب میگه: سلام دوست عزیز من و همسرم و دو فرزند ۴ و ۶ ساله خودم راننده تریلر با ده سال سابقه و خانمم فوق دیپلم مدیریت دولتی خواستم بدونم شرایط اقامت و کار در اروپا به شکل هست کشور مد نظر من هم هلند میباشد لطفا راهنمایی کنید ممنون ۴ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز با این شرایط نمیتوانید اقامت این کشور را اخذ نمایید شرایط دیگر شما باید یررسی شود با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.
افتخاری میگه: شمادر متن بالا در مورد پناهدگی توضیح دادید ولی در سوال و جوابها میفرمایید کار پناهندگی انجام نمیدید. پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام دوست عزیز برای اطلاعات هموطنان عزیز این مطالب در سایت درج شده است و موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدمات و مشاوره ای در خصوصپناهندگی ارائه نمیدهد.
elahe میگه: سلام وقت بخیر من ٢٩ ساله هستم دانشجوی فوقلیسانس عمران سازه و شغلم نقشه برداری هست و ٧ سال سابقه بیمه دارم برای مهاجرت کجا رو مناسب میدونین ؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز ویزا مهارت شغلی استرالیا برای شما مناسب است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مهدی میگه: سلام مهدی هستم ۲۲ساله دیپلم کامپیوتردارم.وضعیت مالی خوبی ندارم.ورزش مورد علاقم فوتباله ودررشته کشاورزی سابقه کاردارم.به نظرشماکدوم کشوربرای پناهندگی مناسب میباشد؟؟شرایط هزینش چجوریه؟؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام موسسه حقوقی رادیو هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
مهدی میگه: سلام مهدی هستم ۲۲ساله دیپلم کامپیوتردارم.وضعیت مالی خوبی ندارم.ورزش مورد علاقم فوتباله ودررشته کشاورزی سابقه کاردارم.به نظرشماکدوم کشوربرای پناهندگی مناسب میباشد؟؟شرایط هزینش چجوریه؟؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام موسسه رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
جمشید میگه: سلام جمشید هستم و۴۰سال سن دارم .من وهمسرم ودوپسرم که از اقلیت قومی گرجیهای ساکن ایران هستیم که اصلا درایران گرجیها را بعنوان اقلیت قومی نمیشناسن ودقیقا به همین دلیل برای بسیاری از ایرانی ها ناشناخته هستیم وتا چندی پیش به دلیل اینکه اجازه فعالیت فرهنگی ومذهبی خودمون را نداشتیم حفظ وبقای این قومیت شدیدا در معرض خطرنابودی وتجزیه وذوب شدن در قومیت های دیگر را داشته .از لحاظ مالی سرمایه زیادی ندارم ومیخواستم بدونم برای اقلیت های قومی با شرایط خاص بنده وخانواده ام که البته اتش نشان هستم وهمسرم آرایشگر هستند میتونم به هلند مهاجرت یاحتی پناهنده بشم.ممنون میشم راهنمایی کنید. پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدمات و مشاوره ای در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهیم.
علیرضا میگه: با سلام من متاهل هستم ۳۶ ساله مدرک تحصیلی خاصی ندارم و همسرم ۳۳ ساله دارای لیسانس کامپیوتر و خانه دار یک فرزند دختر ۶ ماهه پول در حدود پانصد میلیون تومان دارم میخاستم ببینم ایا میتوانیم اقامت یک کشور اروپائی رو بگیریم که هم بشه کار پیدا کرد و هم امکان پیشرفت باشه و هم اینکه اینده فرزندمون هم در اونجا روشن و خوب باشه ایا شدنی هست اگر راهنمائی بفرمائید ممنون میشم پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام- گروه حقوقی رادیو وکالت پیرو بررسی رزومه شما پیشنهاد مهاجرت به اوکراین را پیشنهاد می کند. در کشور اوکراین شما می توانید با پرداخت هزینه کم ظرف ۳ ماه اقامت دائم اخذ نمایید.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید
رضا میگه: سلام بنده کارشناس معماری و دانشجوی ترم سه ارشد هستم ،همسرم فوق دیپلم حسابداری دوبچه دختر وپسر ۷و۵ ساله دارم شغلم هم متناسب بارشته تحصیلیم هست و همچنین شغل همسرم .آیا با این شرایط میتونیم تو یک کشور اروپایی اقامت بگیریم. پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام بله دوست عزیز با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شرایط شما دقیق تر بررسی شود.
علی میگه: با عرض سلام در حال حاضر در جریان هستید که پیروان مسلک صوفی مثل دراویش گنابادی با فشار و دستگیری روبرو هستند پیروان این مسلک اگر چنانچه بخواهند در خواست پناهندگی دهند چه مدرکی باید ارائه کنند؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیکند.
محسن میگه: با سلام من دارای به خانوده ۳ نفره هستم حدود ۱۵ سال دررشته طلا سازی و جواهر مشغول فعالیتم داداس مدرک MBEاز دانشگاه ماهان هستم فرزندمم ۹ساله هست همسرم هم لیسانس مدیریت دولتی هست با این شرایطمیتونم به زک کشور اروپایی خوب مهاجرت کنم لطفا منو راهنمایی کنید پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز شرایط خوبیدارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
محمد رضا میگه: خواستم عرض کنم لطفا اگر در مواردی شما فعالیت خودتون رو متوقف کردید تو سایت اعلام کنید تا اینهمه وقت سوال کننده ها و احیانا اونایی که سوال و جواب ها رو میخونن، گرفته نشه با سپاس از توجه شما پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز برای کسب اطلاعات دقیق تر میتوانید تماس بگیرید کلیه مشاوره های تلفنی موسسه حقوقی رادیو وکالت رایگان می‌باشد.
نادر ظهیری میگه: سلام . برای محاجرت به کانادا .من ۵۷ ساله مدرک خواصی ندارم .همسرم ۴۷ساله فوق لیسانس روانسنجی و پسرم ۱۵ و دخترم ۱۲ ساله . احداث باغ ۱۵ هکتاری میوه داشتم . کشاورزی در گندم و جو و یونجه باغ هلو و پسته و گردو داشته ام و مجوز نوغانداری از مرکز نوغان گیلان دارم که ۴۰۰۰۰ پیله ایریشم در سال ۷۶ برداشت داشتم . کارهای ساختمانی مسکونی برای خودم و اداری و تجاری و سوله انبار ویلا و کلاس درس برای شرکتی که در ان کار میکنم بمتراژحدود ۵۷۰۰۰ منر مربع ناظر ۰ تا ۱۰۰ ان بوده ام . لطفا راهنمایی کنید میتوان به کانادا محاجرت کرد و به شغلی در زمینه های یاد شده بالا اشتغال پیدا کرد ؟. ممنونم . پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز با کارشناسان تماس حاصل فرمایید .
بهنام میگه: سلام ، بنده ۳۰ سال سن دارم و مجرد و همچنین عکاس هستم و قصد مهاجرت و زندگی در کشور هلند را دارم. و یک راه ساده و آسان و کم هزینه را برام پیشنهاد بدید. ممنون میشم پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز در حال حاضر برای هلند اقدامی انجام نمیدهیم.
نیوشا میگه: سلام خدمت شما و همکاران محترمتون همسر بنده فوق لیسانس حسابداری با۴۶ سال سن و ۱ فرزند پسر ۱۸ ساله دارم و خودم هم فوق دیپلم حسابداری با ۴۳ سال سن داریم. قصد مهاجرت به هلند داریم . میخاستم بدونم که در حال حاضر احتمال قبولی پناهندگی مذهبی در این کشوربه چه اندازه می باشد ؟؟ با توجه به اینکه دعوتنامه ای نداریم و به شکل توریستی میخاهیم وارد این کشور شویم و ضمنا قبلا ویزای شینگن نیز در پاسپورتمون داریم . لطفن راهنمایی فرمایید پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام- موسسه رادیو وکالت به هیچ نحو در مهاجرت از طریق پناهندگی فعالیت ندارد.به طور اختصاصی و کاملا قانونی برای کشورهای اسپانیا ، استرالیا ، اوکراین ، مالتی کانادا اقدام می کنیم.
AMIR میگه: سلام من ۱۳سالمه میخوام بدونم میشه برم هلند.اونجا کار کنم و اقامت دائم بگیرم با درخواست سیاسی میشه؟درخواست مذهبی هم میتونم بدم مسلمونم ولی مسیحی میشم؟ پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام موسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیدهد.
Zobeyde میگه: سلام من شرایط زندگی خوبی ندارم به اجبار عقد کردم با کسی که دوستش ندارم،میخوام به هلند مهاجرت کنم و از خانواده و اون مرد خلاص شم و مستقل زندگی کنم،از شما کاری بر میاد? پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام- موسسه رادیو وکالت در خصوص کشور هلند خدماتی ارائه نمی کند و همچنین جهت اطلاع بیشتر برای شما عرض شود که شما برای خروج از کشور اجازه همسر لازم دارید.
هما میگه: سلام من سی سال دارم نه دکترا دارم نه هیچ چیز دیگه.من یک افغان هستم و صاحب دوفرزند.شوهر من نزدیک ده سال اعتیاد داشتن وبخاطر رنج هایی که کشیدم تمام دندان هایم خراب شده اوضاع مالی بدی دارم و نمیتوانم به دندان ها رسیدگی کنم.خرج دندانپزشکان هم که هرروز میلیونی بالا می ره.فرزندانمم مدرک ندارن یعنی نتونستم براشون جور کنم.مشکلاتی زیادن اما از شما تقاضا دارم اگر امکان داره با پناهندگی منو بچه هام درهلندموافقت کنین.من یک پدر و مادر پیر هم دارم.لطفا پاسخ دهید.ممنون پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدمات و مشاوره ای در خصوص پناهندگی ارائه نمیکند.
Sahar میگه: سلام وقتتون بخیر من ۲۶ سالمه لیسانس معماری دارم و ترم اخر فوق لیسانس عمران مدیریت ساخت هستم میخوام ادامه تحصیل بدم ولی با بالا رفتن قیمت دلار واقعا سخته با توجه به اینکه میخوام اقامتم بگیرم کجا باید ادامخ تحصیل بدم بهتره؟ لطفا راهنمایی کنید پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز در حال حاضر هزینه های تحصیل در کشور اوکراین پایین است و همچنین میتوانید اقامت این کشور را نیز اخذ نمایید.
میثم میگه: من ٣٠ سال دارم دیپلم ریاضی با سابقه کاری ۵ساله در مرغ فروشی قست رفتن به هلند و به همراه همسرم و دارم و سرمایه زیادی ندارم از شما راهنمایی میخوام پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. موسسه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص اخذ ویزای هلند ارائه نمی دهد. با تشکر از درج نظرتان
حمید مام پناه میگه: سلام خدمت شما از لحاظ مالی در موقعیت خوبی هستم وخانمم جواز کسب با سابقه کاری دارد می خواستم بدونم با دو فرزند چه راهنمایی میکنید به هلند مهاجرت بکنیم پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.
محمود میگه: باسلام و خسته نباشید خدمت شما محمود هستم ۱۹ ساله در رشته برق مشغول به تحصیل هستم میخواهم برای تحصیل و کار به هلندیا هر کشور اروپایی مهاجرت کنم آیا کاری از شما ساخته است پاسخ توسط کارشناس (۲) : با سلام دوست عزیز برای ویزا کاری شما در ابتدا باید تحصیلات خود را تکمیل نمودته با حد اثل سایقه کا سه ساله برای ویزا کار ، جست و جو کار اقدام نمایید.
ناتاناییل میگه: سلام من کارشناس علوم آزمایشگاهی هستم و حدود ۵ سال سابقه کار در بیمارستان و آزمایشگاه رو دارم ۳۴ سال سن دارم و متاهلم و مدرک A2 زبان آلمانی رو هم دارم،هم چنین مدرک فنی حسابداری دارم و ۲ سال سابقه کار در این زمینه . می خواستم راهنماییم کنید برای اخذ اقامت هلند یا آلمان . ممنونم پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. با توجه به شرایط حال حاضر سفارت آلمان، بازه صدور مستقیم ویزای کار اندکی با زمان طولانی به نتیجه می رسد و اینکه بیشتر برای رشته های فنی- مهندسی می توان شرایطی مناسبی را در نظر گرفت.
Milad میگه: میخواستم بدونم واسه اقامت از طریق پناهندگی شما چه کمک ی میتونین بکنید با توجه به این که خودم هیچ ایده ای واسه caseلازمه واسه ارایه ندارم. پاسخ توسط کارشناس (۲) : سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیکند، اما برای اخذ اقامت از روش های قانونی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
حسین میگه: باسلام اینجانب دارای مدرک لیسانس حسابداری وبازنشسته بانک هستم همسرم معلم ودارای فوق لیسانس روانشناسی میباشددارای یک پسر محصل سال سوم دبیرستان ویک دختر محصل سال چهارم ابتدایی میباشم لطفا جهت عزیمت ویا پناهندگی به کدام کشور میتوانم اقدام نمایم با تشکر پاسخ توسط کارشناس (۱) : با سلام خدمت شما دوست عزیز. موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ گونه خدمات پناهندگی را ارائه نمی دهد، با تشکر
Samira میگه: سلام. من ۲۳ سالمه و میخوام همراه مادرم که لیسانس حسابداری هستش و خواهر کوچکترم که محصل هست به یک کشور اروپایی خوب مهاجرت کنیم. خودم هم لیسانس ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی هستم ولی رشته م رو دوست ندارم و میخوام برم یه رشته ی دیگه بخونم و همزمان کار کنم چون اینجا من و مادرم کار پیدا نمیکنیم و به نظرم موندن بخصوص در این شرایط هیچ نفعی برامون نداره. کل دارایی مون هم حدود ۱۰۰ میلیونه. به نظرتون چی کار باید کرد؟ پاسخ توسط کارشناس(۳) : سلام- با توجه به شرایط شما می توان کشور اوکراین را به شما پیشنهاد داد.به لحاظ این که مخارج و هزینه های تحصیل در این کشور بسیار پایین هست . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
داود میگه: سلام وقت بخیر/ من ۵۰ ساله هستم وهمسر ودوفرزند دارم. سابقه ۲۸ سال کاری مدیریت فروش وانبار ولجستیک دارم. میخواهم راهی برای مهاجرت باشه که بتونم با خانواده زندگی کنم وکاری هم داشته باشم. درصورت امکان راهنمایی بفرمائید. متشکرم پاسخ توسط کارشناسان : با سلام خدمت شما دوست محترم. روش های اخذ اقامت هر کشور شرایط ویژه و بخصوصی را شامل می شود. امکان اخذ ویزای کار با توجه به رشته شما متاسفانه ممکن نمی باشد، مگر اینکه شرایط دیگری اعم از تمکن مالی، خرید ملک و… را بتوانید انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
فرهاد میگه: سلام ۳۳ سالمه و متاهل هستم و شغلم ارایشگریه . میخوام به عنوان پناهنده برم هلند یا اتریش اگه ممکنه راهنمایی کنید ممنونم. پاسخ توسط کارشناسان : با سلام خدمت شما فرهاد عزیز. موسسه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص اخذ اقامت از طریق پناهندگی برای هیچ یک از کشورها ارائه نمی دهد و تمامی پروسه اخذ اقامت از طریق راه های قانونی امکان پذیر می باشد. با تشکر
احمد میگه: باسلام من تازه تغییرمذهب دادم وکتابی هم نوشتم وجونم هم درخطراست ومی خام برم پاکستان تابتونم ازیک کشوردیگه درخواست اقامت بدم لطفا منوکاملا راهنمایی کنید اینجانب دارای مدرک کاردانی برق هستم پاسخ توسط کارشناسان : سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد.
مجید غلامی میگه: با سلام من ۲۱ سال سن دارم و اصالتا افغان بوده ولی در ایران با مادر ایرانی به دنیا آمدم دانشجوی کارشناسی در رشته تربیت بدنی هستم و در رشته کیوکوشین کاراته دعوت به تیم ملی شدم ولی به خاطر ایرانی نبودنم نتونستم عضو بشم و مدرک زبان a2 آلمانی را اخذ کردم شما پیشنهادی برای اخذ ویزا ندارین میشود ویزای ورزشی گرفت ؟ پاسخ توسط مدیر : سلام- لطفا در این زمینه به طور اختصاصی با کارشناسان ما در موسسه رادیو وکالت از طریق شماره ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳ در تماس باشید.
مجید غلامی میگه: با سلام من ۲۱ سال سن دارم و اصالتا افغان بوده ولی در ایران با مادر ایرانی به دنیا آمدم دانشجوی کارشناسی در رشته تربیت بدنی هستم و در رشته کیوکوشین کاراته دعوت به تیم ملی شدم ولی به خاطر ایرانی نبودنم نتونستم عضو بشم و مدرک زبان a2 آلمانی را اخذ کردم شما پیشنهادی برای اخذ ویزا ندارین میشود ویزای ورزشی گرفت ؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیزز در حال حاضر ما در زمینه ویزا ورزشی اقدام نمیکنیم در سایر روش ها میتوانیم شما را راهنمایی نماییم.
رحیم موسوی میگه: با سلام و احترام- من دانشجوی ترم آخر دکتری ریاضی کاربردی هستم و ۷ سال هم کارمند رسمی دولت هستم و سابقه کاری من مرتبط با رشته تحصیلیم هستش. ثانیا در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دارای تخصص هستم و دوره های متعددی رو تو آموزشگاه ها قبول شدم و در این زمینه هم دارای رزومه هستم. همچنین یه شرکت نیمه فعال کامیوتری ثبت شده دارم. همسر بنده هم ۱۲ سال سابقه در صنعت سرامیک داره و مدرک کارشناسی مهندسی سرامیک داره. می خواستم ببینم ما شرایط مهاجرت به هلند و یا کشورهای همتراز با اون رو داریم یا نه؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز شما شرایط اخذ ویزا جست و جو کار و کر آلمان را دارید برای بررسی بیشتر رزومه و اطلاعات جزیی تر با کارشناسانما تمس حاصل فرمایید.
afshin میگه: با عرض سلام و احترام/ بنده ۲۷ سال دارم مدرک کارشناسی مهندسی صنایع غذایی دارم و حدودا ۳ سال سابقه کار مرتبط دارم برای اقامت اوکراین و اسپانیا میخواهم اقدام کنم لطفا شرایط رو برام توضیح میدین؟؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام خدمت شما دوست محترم. هر یک از کشورها شرایط بخصوص و ویژه ای را برای اخذ اقامت در نظر گرفته اند. اقامت اسپانیا از طریق کار، تمکن مالی، سرمایه گذاری، تحصیل و .. را می توان اخذ نمود. در خصوص کشور اوکراین نیز از طریق حضانت فرزند و افراد سالخورده، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و .. می توان به نتیجه رسید. می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص نحوه اخذ اقامت اسپانیا و اوکراین با کارشناسان ما در موسسه حقوقی رادیو وکالت در تماس باشید. با تشکر
بابک میگه: شما در هلند هم دفتر دارید؟ پاسخ توسط مدیر : با سلام خدمت شما دوست عزیز. خیر در حال حاضر خدماتی در خصوص اخذ اقامت هلند ارائه نمی دهیم. باتشکر
محمد میگه: سلام و عرض ادب.من فوق دیپلم ساخت و تولید گرایش قالبسازی دارم و الان ۳ساله تقریبا مرتبط با رشته تحصیلیم با دستگاه cnc مشغول به کارم.میخواستم بدونم کدوم کشور رشته و تخصص منو راحت تر قبول میکنه و چقد باید هزینه کنم.سپاس گذارم پاسخ توسط مدیر : با سلام دوست عزیز رزومه خود را باید کامل بفرستید تا بررسی شود بعضی رشته ها حتی بدون داشتم مدرک لیسانس هم امکان پیدا کردن کار وجودد دارد.
نوش افرین میگه: سلام و خسته نباشید , بنده مدرک کاردانی کامپیوتر دارم و ۲۸ ساله هستم. همسرم ۳۳ ساله و کاردانی حسابداری,. اما با مدرک برق صنعتی دارای ۱۳ سال سابقه ی کار هستش و ماسور نیز هستند ,.به زبان انگلیسی نسبتا مسلط هستم , و مقدار ی هم زبان فرانسه می دونم , میخواستم بدونم میشه برای اقامت ارزان قیمت و یا پناهندگی راهنمایی بکنید , پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز در زمینه پناهندگی موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی ارائه نمی دهد اما شما می توانید اقامت اوکراین وو یااز طریق تحصیلی می توانید اقدام کنید.
افشین میگه: با درود بر شما در سال های پیشین به دلیل مشکل گزینش دانشگاه بنا به دلایل عقیدتی متاسفانه از ادامه تحصیل محروم شدم و نتوانستم وارد دانشگاه شوم. سال ها با این وضعیت در ایران زندگی کردم. الان تصمیم دارم از ایران مهاجرت کنم. آیا این کیس که مورد ناعدالتی قرار گرفته ام می تواند موردی برای درخواست پناهندگی باشد؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدمات و مشاوره ای در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد.
اتابک س میگه: سلام ۴۵ ساله فوق لیسانس عمران ۲۰ سال سابقه و همسرم فوق شیمی با ۱۰ سال سابقه و کودک پسر ۲ ماهه قصد مهاجرت به هلند را دارم آیا شرایطم مساعد هست؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام خدمت شما دوست عزیز. در حال حاضر موسسه حقوقی رادیو وکالت خدماتی در خصوص اخذ اقامت هلند ارائه نمی دهد، اما با رزومه شما می توان سایر کشورهای اروپایی را نیز به شما ارائه داد. با تشکر
اشکان حیدریان میگه: سلام خسته نباشید ۲۲سالمه مدرک ارایشگری دارم پایان خدمتم دارم اوضاع مالی خوبی ندارم میخام واسه کارب کشورهای خارجی برم ی زندگی خوب تشکیل بدم در عرصه فوتبالم عالی بازی میکنم ممنون میشم راهنماییم کنین پاسخ توسط کارشناسان : سلام خدمت شما اشکان عزیز. در حال حاضر اقدام برای اخذ ویزای کار و اقامت کشورهای دیگر را برای متقاضیانی توصیه می کنیم که حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و سابقه کاری مرتبط با آن را دارا می باشند. اما با توجه به شرایط شما که به دنبال اخذ اقامت می باشید ما کشور هایی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. می توانید با ما در موسسه حقوقی رادیو وکالت در تماس باشید.
سعید میگه: سلام ، من ٢۶ سالمه و دیپلم تجربی ، ۶ سال سابقه فروشندگی دارم و علاقه به کاراته و فوتبال ، از چه طریق میتوانم مهاجرت مطمئنی به سوئد یا کشورهای دیگه داشته باشم ، نظر شما چه کشوری است ؟ ممنون پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز تحصیلی برای کشورهای اوکراین و روسیه فرصت دارید همچنین اقامت دائم کشور اوکراین و اسپانیا برای بررسی رزومه خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
میثم میگه: سلام من ۱۸سالمه ومدرک ارایشگری هم دارم بخاطرمشکلات ماهی نتوانستم ادامه تحصیل بدم میخام محاجرت کنم بنظر شما کدام کشورروبرای من مناسب هست وراحت پذیرفته میشوم پاسخ توسط کارشناسان : سلام میثم عزیز، اطلاعاتی که از شرایط خودتون مطرح کردید به واقع اطلاعات کاملی نیست که بتوان در خصوص کشور اقدامی پیشنهادی به شما ارائه داد. لطفا با همکاران ما در موسسه حقوقی رادیو وکالت در تماس باشید تا پیشنهادات لازم به شما عزیزان ارائه شود.
زهرا میگه: با سلام. من ۴۳ سالمه. فوق لیسانس رشته جامعه شناسی هستم. ۱۰ سال سابقه بیمه در کارهای مرتبط با رشته تحصیلی دارم. سابقه تدریس هم دارم. مجرد هستم.در زمینه کارهای تحقیقات علوم انسانی و تحقیقات بازار سابقه دارم و در زمینه تدریس نرم افزار spss هم سابقه دارم. کدوم کشور را برای مهاجرت پیشنهاد می کنید؟ هزینه اش چقدرهست؟ چقدر طول می کشه که جور بشه؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام کشور اوکراین، اسپانیا شرایط مناسبی برای شما دارد.
رضا میگه: با عرض سلام خدمت شما میخواستم ببینم واسه پناهندگی از طریق کیس همجنسگرایی چه اقداماتی باید انجام بدم؟من از لحاظ روحی واقعاً در عذابم حتی از مطرح کردن این مسئله هراس دارم چرا که تو ایران همجنسگرایی هضمش واسه خیلی ها مشکل هستش ????????????????بسیار سپاسگذارم اگر در این مورد بنده حقیر رو کمک و راهنمایی کنید . پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد.
حسین ن میگه: سلام حسینم و۴۶ سال دارم کشاورزو وپسر۸ ساله دارم خانمم فوق لیسانس حساب داری وشاغل هستن قصد پناهندگی هلنددارم میخوام با ویزای توریستی برم وبعد پناهنده بشم گفتن داخل فرودگاه باید خودمون رو به پلبس معرفی کنیم چون با ویزا رفتیم احتمال دیپرت شدن قدر است وضمنا اول به یونان میریم وبعد به هلند لطفا کارشماس محترم تظهارنظر ف ماییددرضمن موسسه شما کارویزا رواپجام میدهند با تشکر پاسخ توسط کارشناسان : با سلام موسسه حقوقی رادیو وکالت هیچ خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد.
فائزه میگه: با سلام .۲۶ ساله کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی از دانشگاه سراسری .سطح زبان متوسط دارم نامزدم آرایشگر حرفه ای دارای مدرک بین المللی و لیسانس و ۲۷ساله برای زندگی و کار کجارو پیشنهاد میکنید.مدرک زبان نداریم با تشکر پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز شما شرایط مناسبی برای ویزا جست وئ جو کار آ|لمان دارید همین طور برای اسپانیا و اوکراین از روش های دیگه میتونیم براتون اقدام کنیم.
مصطفی میگه: با سلام و خسته نباشید متاهل هستم با یک فرزند با مدرک دیپلم و کارمند سن ۳۳ و میخواستم حداقل هزینه اقامت در هلند چه قانونی چه پناهندگی رو بدونم خواهش میکنم راهنماییم کنید پاسخ توسط کارشناسان : با سلام خدمت شما مصطفی عزیز. متاسفانه در حال حاضر کشور هلند شرایط سختی را برای متقاضیانی که تمایل دارند به این کشور به صورت قانونی مهاجرت کنند در نظر گرفته است. موسسه حقوقی رادیو وکالت به هیچ عنوان اقامت کشورهای دیگر از طریق پناهندگی را پیشنهاد نمی کند. در این خصوص شرایط راحت تر و کم هزینه تری نیز برای اخذ اقامت دائم اروپا وجود دارد که می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی رادیو وکالت در تماس باشید.
زینب میگه: سلام خسته نباشید من هرچی با شماره تماسا تماس گرفتم کسی جواب نداد دوتاسوال داشتم ۱٫من با توجه به اینکه جزء اقلیت هستم و از عربهای خوزستانم ایا میتونم درخواست پناهندگی به کشور سوءد بدم و اینکه این کار برای شوهرم که عرب نیست مشکل ایجاد نمیکنه ۲٫اگه قانونی بخوایم اقدام کنیم شوهرم کاردانی حسابداریشو دانشگاه دولتی گرفته کارشناسی شو غیر انتفاعی هفت سالم سابقه حسابداری داره منم لیسانس حقوق دارم البته پیام نور هزینش برا کشور هلند یا کشور دیگه که گران نباشه چطور است پاسخ توسط کارشناسان : با سلام در خصوص پناهندگی اطلاعاتی نداریم، برای اوکراین اسپانیا با روشهای قانونی میتونید اقدام کنید.
حامد میگه: سلام من لیسانس معماری دارم حدودا ۸ سال سابقه کار دارم اما دوسال بیمه شدم. میخواستم برای کار یا پناهندگی به هلند برم آیا امید واقعی وجود داره پاسخ توسط کارشناسان : با سلام برای کار باید رزومه شده به طور کامل بررسی بشه عبارت از اینکه چند سالتون، از چه دانشگاهی فارغ التحصیل شدین و… برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
سینا صداقتی میگه: سلام دوست عزیز من تغییر جنسیت دادم و هنوز عمل هام کامل نشد و ازدواج کردم میخوام برم هلند واسه پناهندگی چون ایران مشکل داررویی دارم جدا از مشکلات درمانی و روحی میشه بهم کمک کنید من ۳۱ سالمه و عکاس خبری هستم خیلی به کمکتون نیاز دازم پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز در خصوص اخذ اقامت قانونی با بررسی شرایط شما میتونیم راهنماییتون کنیم شرایط مالی و رزومه کاری خودتون رو با کارشناسان ما مطرح کنید. با تشکر
شیما میگه: سلام من ٢٩ سالمه و کارشناسی رشته مدیریت فرهنگی- هنری و کارشناسی ارشد برنامه ریزی فرهنگی دارم . حدوداً ۴ سال سابقه بیمه دارم ولی در کار غیر مرتبط . متاهل هستم و همسرم ٢٩ سالشه و دیپلم هست .و در یک صرافی مشغول به کار هست . می خواستم بدونم برای مهاجرت کدام کشور رو پیشنهاد میدید و اینکه چطور میتونیم اقدام کنیم با کمترین هزینه ؟؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام برای شما اخذ اقامت کشور اسپانیا و اوکراین رو میتونیم پیشنهاد بدیم برای کسب اطلاعات بیشتر و بررس یشرایط مالی خود با ما تماس بگیرید.
الهه میگه: سلام خانمی۴۴ ساله و مجرد هستم لیسانس فناوری اطلاعات دارم ولی الان دارم فوق گیاهان دارویی میخونم .خیلی دلم میخواد که به هلند یا هر کشوری که در زمینه کشاورزی و باغبانی پیشرفت زیادی داشته مهاجرت کنم البته از نظر مالی اصلا وضعیت خوبی ندارم .حداقل مخارجی که برای مهاجرت لازمه چند هست؟و آیا میتونم سریع کار پیدا کنم برای گذران زندگیم؟ممنون پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز تماس بگیرید وضعیت زبان و سابقه شغلی شما بررسی بشه امکان اخذ ویزا جست و جو کار آلمان وجود داره.
مهدی میگه: من مهدی ٢۶ سالمه متاهلم لیسانس برق دارم نزدیک ۵ سال سابقه کار دارم در شرکت برق میخوام برای کار و درامد بالا مهاجرت کنم کدوم کشور سریع ترین و پر در امد ترینه پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز رزومه تحصیلی و کاریتون باید دقیق بررسی بشه آلمان برای کار گزینه مناسبی میتونه برای شما باش.
زهرا میگه: با سلام من و خواهرم دیپلم ریاضی داریم با معدل های ۱۸و ۱۹ .مدرک زبان نداریم آیا راهی برای پذیرش تحصیلی ما در کشوری مثل هلند وجود داره البته تحصیل رایگان پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز برای شما کشور روسیه و اوکراین رو میتونیم پیشنهاد کنیم هزینه های زندگی و تحصیل بسیار در این کشور پایین می باشد.
احسان میگه: سلام.۲۵سالمه ولیسانس حسابداری با چه روشی میتونم برای اقامت کشور کانادا اقدام کنم؟چه مقدار هزینه مورد نیازه؟ممنون پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز رزومه شما باید کامل بررسی بشه غیر از کانادا پیشنهادات دیگه رو هم براتون داریم با کارشناسان ما برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
محمد میگه: سلام من ۱۷ سال دارم میخواستم به یه هلند پناهنده شوم هر راهیم باشه مشکل نداره فقط قطعی باشه چیکار کنم فقط میخوام برم یختی کار اصلا برام مهم نیست پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز موسسه رادیو وکالت در خصوص پناهندگی هیچ خدماتی ارائه نمیده کارشناسان ما روش های قانونی را برای شما عزیزان ارائه خواهند داد با شماره های ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.
محمد میگه: سلام من ۱۷ سال دارم میخواستم به یه هلند پناهنده شوم هر راهیم باشه مشکل نداره فقط قطعی باشه چیکار کنم فقط میخوام برم یختی کار اصلا برام مهم نیست پاسخ توسط کارشناسان : با سلام با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از طریق قانونی برای شما اقامت بگیریم تلفن دفتر ایران ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳
داش غلام میگه: با سلا. من ۳۴ساله درخواست اقامت هلند داردارم متا هل دوفرزند میخاستم حداقل هزینه چفدره وبا چه شرایطی امن ترین راه را میتونم برم یه پسر هشت ساله که زبان انگلیسی نسبتا خوبی داره ممنون پاسخ توسط کارشناسان : سلام دوست عزیز اطلاعاتی که از خودتون دادید خیلی محدود برای بررسی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر ایران ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳
حسین .ده میگه: با سلام من ۳۱ سالمه و مهندس کشتی با ۷ سال سابقه.متاهل و دارای یک فرزند ۳ ساله برای مهاجرت هلند میخواستم اطلاعات داشته باشم چه قانونی چه غیر قانونی پاسخ توسط کارشناسان : با سلام و عرض ادب . به استحضار حضرتعالی می رساند مهاجرت به کشورهای مناسب بسیاری می تواند به شما توصیه شود من جمله آذرباییجان و اوکراین و اسپانیا و… . هلدینگ حقوقی رادیو وکالت و وکلای رسمی دادگستری عضو مجموعه حقوقی در زمینه اخذ اقامت و شروع به کسب وکار و خرید ملک و حتی تحصیل فرزندتان می تواند راهکار مناسب با میزان بودجه شما ارائه بدهد لیکن در خصوص اقامت کشور هلند می توان پس از اخذ اقامت کشور اسپانیا با استفاده از قوانین شینگن محل اقامت را تغییر داده یا با اخذ اقامت اوکراین از امکان آتی پیوستن کشور اروپایی اوکراین به شینگن بهره ببرید . لذا پیشنهاد می شود ضمن ارائه رزومه و اعلام دارائی غیر منقول خود و توان هزینه کرد خود برای انجام اقدامات قانونی ( به هیچ وجه پناهندگی توسط این مجموعه توصیه نمی شود ) به کارشناسان و متخصصین فعال در مجموعه رادیو وکالت اجازه بررسی داده و سپس مشاوره حضوری مجانی دریافت کنید . ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳ برای ارسال رزومه و مدارک شماره : ۰۹۰۱۷۳۶۵۸۵۲ با سپاس از اعتماد شما
رضا میگه: با سلام من ۴۰ سال دارم و علاقه مند هستم با خانواده به هلند مهاجرت کنم دو فرزند دارم یکی ۱۰ ساله و دیگری ۶ سالشه …. سرمایه ندارم … از هر طریقی که امکانش باشه میخوام اینکار و بکنم … پناهندگی یا غیر پناهندگی مهم نیست فقط میخوام به خاطر آینده بچه هام از این ایران برم …. چه بکنم پاسخ توسط کارشناسان : با سلام دوست عزیز موسسه حقوقی رادیو وکالت در خصوص پناهندگی اقدام نمیکنه برای اقامت قانونی با مشاورین ما تماس بگیرید تا پیشنهادهای مناسب با توجه به شرایط شما ارائه بدیم تلفن دفتر ایران ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳
مهسا میگه: سلاممن میخواستم برای ادامه زندگی به هلند مهاجرت کنمولی فک کنم سخته_میشه راهنماییم کنین و بگین کدوم کشور اروپایی برای زندگی آسونه و مخارجش کمتره؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام و عرض ادب . به استحضار حضرتعالی می رساند مهاجرت به کشورهای مناسب بسیاری می تواند به شما توصیه شود من جمله اوکراین و اسپانیا و… . هلدینگ حقوقی رادیو وکالت و وکلای رسمی دادگستری عضو مجموعه حقوقی در زمینه اخذ اقامت و شروع به کسب وکار و خرید ملک و حتی تحصیل فرزندتان می تواند راهکار مناسب با میزان بودجه شما ارائه بدهد. جهت تسهیل امورتصویر رزومه و گردش مالی خود را در اختیار متخصصین مجموعه قرار دهید تا مشاوره حضوری مقتضی دریافت کنید . البته مشاوره توسط کارشناسان و مجانی به شما ارائه می گردد . لذا می توانید جهت هماهنگی با دفتر و اخذ مشاوره با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرد : ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳ برای ارسال رزومه و مدارک شماره : ۰۹۰۱۷۳۶۵۸۵۲ با سپاس از اعتماد شما
بهداد قدیریان میگه: سلام و خسته نباشید من ۱۶ ساله هستم و رشته تربیت بدنی می خوانم و فوتبالیست هستم بهترین راه برای مهاجرت کدومه؟ اگر تحصیلی ، چگونه باید پذیرش کالج های هلند را بگیرم؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام و عرض ادب . به استحضار حضرتعالی می رساند ؛ هلدینگ حقوقی رادیو وکالت و وکلای رسمی دادگستری عضو مجموعه حقوقی در زمینه اخذ پذیرش دانشکده های معتبر در اقصا نقاط دنیا اقدام می کند لیکن شرایط شروع به تحصیل به نسبت دانشکده انتخابی شما متفاوت خواهد بود . لذا مستدعی است با ارسال اسکن صفحه اول پاسپورت و اسکن ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی و ریز نمرات مشاوره مجانی توسط متخصیصن این حوزه دریافت نمایید ومشاورین می توانند به شما مشاوره مکفی رایگان در این زمینه ارائه بدهند . لذا می توانید جهت هماهنگی با دفتر و اخذ مشاوره با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرد : ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳ برای ارسال رزومه و مدارک شماره : ۰۹۰۱۷۳۶۵۸۵۲ با سپاس از اعتماد شما
سامرند زاهدی میگه: با سلام و خسته نباشید من ۴۱ سال و مجرد هستم از اقلیت های کرد هستم و از ناحیه اندام فوقانی و تحتانی طرف راست بدنم معلولم لیسانس مدیریت دارم و سابقه کار در زمینه کافی نت (۱۰ سال) تنها زندگی می کنم می خواستم بدونم با این شرایط امکان پناهندگی در هلند دارم و شرایط و هزینش چیه؟ پاسخ توسط کارشناسان : با سلام و عرض ادب . به استحضار حضرتعالی می رساند هلدینگ حقوقی رادیو وکالت و وکلای رسمی دادگستری عضو مجموعه حقوقی به هیچ وجه پناهندگی را توصیه نمی نمایند اما راه های ارزان و کم هزینه و قانونی بسیاری برای مهاجرت پیشنهاد می شود. به همین علت پیشنهاد مشاوره حضوری داده می شود . البته مشاوره توسط کارشناسان و مجانی به شما ارائه می گردد . لذا می توانید جهت هماهنگی با دفتر و اخذ مشاوره با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرد : ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳ ۰۹۰۱۷۳۶۵۸۵۲ با سپاس از اعتماد شما
پژمان میگه: سلام من ۴۵ ساله.متاهل و دارای یک فرزند پسر ۱۶ساله هستم قصد پناهندگی کشور هلند را دارم ایا در این راستا کمکی از شما ساخته است و اگر جواب مثبت است در خواهشمندم در صورت امکان در خصوص هزینه ان و اطلاعات لازم در خصوص راههای پیشنهادی مرا مطلع سازید با تشکر از شما پاسخ توسط کارشناسان : حتما از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار خواهیم کرد. تشکر از شما
کوروش میگه: با سلام و خسته نباشید ـ ببخشید من میخواستم از طریق کیس همجنسگرایی اعلام پناهندگی کنم آیا باید ثابت کنم که در ایران خطری مرا تهدید میکرده و در کل به نظر شما برای مطرح کردن این نوع کیس چه دلایل و شواهدی باید ارائه داد تا مورد تأیید سازمان قرار بگیره . متشکرم پاسخ توسط کارشناسان : با سلام. بزودی پاسخ پرسش مطرح شده جنابعالی در این مکان قرار داده می شود
asad میگه: با سلام اسد عطایی هستم قصد پناهندگی به کشور هلند دارم دنبال یک کیس برآی پناهندگی هستم در این زمینه میخواستم راهنماییم کنید ممنون میشم پاسخ توسط کارشناسان : با سلام و عرض ادب . به استحضار حضرتعالی می رساند هلدینگ حقوقی رادیو وکالت و وکلای رسمی دادگستری عضو مجموعه حقوقی به هیچ وجه پناهندگی را توصیه نم نمایند اما راه های ارزان و کم هزینه و قانونی بسیاری برای مهاجرت پیشنهاد می شود. به همین علت پیشنهاد مشاوره حضوری داده می شود . البته مشاوره توسط کارشناسان و مجانی به شما ارائه می گردد . لذا می توانید جهت هماهنگی با دفتر و اخذ مشاوره با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرد : ۰۲۱۸۸۷۰۵۱۲۳ ۰۹۰۱۷۳۶۵۸۵۲ با سپاس از اعتماد شما
رحیم ابراهیمى میگه: سلام بنده میخواستم همراه باخانواده که شامل همسر و٣فرزند هستم به کشور هلند پناهنده بشم وبه شغل دامدارى مشغول بشم لطفا راهنمایى بفرماید پاسخ توسط کارشناسان : با سلام جناب ابراهیمی ما در زمینه پناهندگی فعالیتی نداریم اما چنانچه خواهان کسب اطلاعات مناسب جهت مهاجرت به کشورهای ارزان هستید با دفتر ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما برخوردار گردید .
فرم ارسال سوال و نظر

نام (ضروری)

ایمیل(اختیاری)

شماره تماس(اختیاری)

۲بعلاوه۲ برابر است با:
اطلاعات تماس شما منتشر نخواهد شد و تنها برای پاسخگویی به شما دریافت میگردد

متن سوال و یا نظر خود را اینجا بنویسید و سپس ارسال نظر را انتخاب کنید
مطالب مرتبط
فیلتر بر اساس:
مهاجرت به کانادا لینک تصویر
مهاجرت به کانادا
توضیحاتی کامل در رابطه با مهاجرت به کانادا

اعزام دانشجو به کانادا لینک تصویر
اعزام دانشجو به کانادا
توضیحاتی در رابطه با اعزام دانشجو به کانادا

تحصیل در کانادا لینک تصویر
تحصیل در کانادا
توضیحاتی جامع در رابطه با تحصیل در کشور کانادا

اقامت کانادا لینک تصویر
اقامت کانادا
توصیحاتی در رابطه با اقامت کانادا

اطلاعات تماس
تهران، تقاطع خیابان بهشتی و خیابان ولی عصر عج، ابتدای خیابان عبادی، پلاک پانزده، واحد یک
تلفن تماس: ۸۸۷۰۵۱۲۳-۰۲۱

ایمیل:
info@legalholding.ir

دسترسی سریع
خدمات حقوقی
سوالات حقوقی متداول
درباره رادیو وکالت
تماس با رادیو وکالت

آذربایجان
آلمان
آمریکا
اتریش
ارمنستان
استرالیا
انگلستان
اوکراین
ایتالیا
بلژیک
ترکیه
روسیه
ژاپن
سوئد
گرجستان
فرانسه
فنلاند
کانادا
اسپانیا
لهستان
چین
مجارستان
نروژ
هلند
عمان
مالزی
برزیل
ایسلند
امارات
قبرس
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد