دارالترجمه رسمی در تبریز|ترجمه رسمی در تبریز|دارالترجمه رسمی تبریز

تحصیل در ایتالیا به همراه بورس

تحصیل در ایتالیا به همراه بورس
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵/۱۶ دیدگاه /در ایتالیا, بورسیه تحصیلی در ایتالیا /توسط inten
تحصیل در ایتالیا به همراه بورس
تحصیل در ایتالیا به همراه بورس
تحصیل در ایتالیا به همراه بورس ۲۰۱۸ در هنگام مهاجرت به ایتالیا پس از گرفتن وکیل مهاجرت چگونه است ؟ شرایط تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و راه های مهاجرت تحصیلی به ایتالیا به چه صورت است ؟ قوانین اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل در ایتالیا به همراه بورس چگونه می باشد ؟ اقدامات لازم جهت تحصیل در ایتالیا به همراه بورس به چه نحوی است ؟ شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و تحصیل در ایتالیا به همراه بورس را می دانید ؟ شرایط اخذ بورسیه تحصیلی ایتالیا در مقطع دکترا چیست ؟

با عنایت به سطح بالای علمی دانشگاه های کشور ایتالیا و جایگاه بسیار خوب این دانشگاه ها در رتبه بندی جهانی QS از یک سو و پیشینه ی کهن و غنی دانشگاه های ایتالیا در خصوص تحصیلات تکمیلی و هزینه های مناسب و منطقی برای زندگی و تحصیل در ایتالیا از سویی دیگر، این کشور را به یکی از مقاصد اولیه و اصلی برای تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک تبدیل نموده است.

دریافت۴ دقیقه۱۱٫۶۳م۱۰۰۱۰ K

دانشجویان بین المللی که در ایتالیا مشغول به تحصیل می باشند، با داشتن شرایطی می توانند از کمک هزینه های زندگی و تحصیل در ایتالیا برخوردار گردند. به منظور اخذ بورسیه ی تحصیلی در ایتالیا و بهره مندی از کمک هزینه های زندگی و تحصیلی، می بایست اطلاعاتی دقیق از قوانین و مقررات مربوط به اخذ انواع بورس های تحصیلی در کشور ایتالیا و چگونگی اخذ پذیرش و ویزا برای مهاجرت به این کشورداشته باشید تا بتوانید با اطمینان قدم در راه مهاجرت به ایتالیا بگذارید. بدین منظور و به منظور آگاهی یافتن از چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا و هزینه های آن و برای اطلاع یافتن از قوانین مربوط به اخذ روادید تحصیلی می توانید با مؤسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نمایید تا وکلا و مشاورین حقوقی در زمینه های نحوه ی پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا به همراه تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و شرایط اخذ بورسیه تحصیلی ایتالیا در مقطع لیسانس و فوق لیسانس به صورت مشاوره رایگان به شما یاری رسانند.

دریافت۲ دقیقه۲٫۱۹م۴۹۳K

دریافت۰ ثانیه۰ک۶۱۴K

نظر به اینکه مطابق با قوانین و نظامات کشور ایتالیا، دولت این کشور امکان تحصیل و اخذ بورس تحصیلی را برای دانشجویان خارجی (علاوه بر شهروندان این کشور)، فراهم نموده است بنابراین امکان اخذ بورس تحصیلی برای دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و برای عموم رشته های تحصیلی وجود دارد.

مؤسسه حقوقی ملک پور با پژوهش در مبانی و موازین قانونی مربوط به تحصیل در ایتالیا به همراه بورس، با داشتن سالها تجربه در این زمینه، ضمن همکاری با وکلای کشور ایتالیا، شرایط لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در کلیه مقاطع برای متقاضیان تحصیل در برترین دانشگاه های ایتالیا را تسهیل نموده است.

هزینه های دانشگاه در ایتالیا با توجه به نوع رشته و مقطع تحصیلی، سالیانه حدود ۶۹۰ تا ۳۹۰۰ یورو می باشد، لذا دانشجویان ایرانی که سطح درآمدشان در ایران، سالیانه کمتر از ده هزار یورو باشد، در هر مقطع تحصیلی و در هر رشته ای که باشند می توانند از کمک هزینه های زندگی و تحصیلی برخوردار شوند. تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و این کمک هزینه ها برای زندگی در ایتالیا ، خوابگاه، وعده های غذایی و تحصیل می باشد که بورس DSU در ایتالیا نامیده می شود. هرچند افرادی که بین ۱۶ تا ۳۵ سال سن دارند می توانند از تحصیل در ایتالیا به همراه بورس استفاده نمایند، لیکن به طور کلّی اشخاصی که سن آنها کمتر از ۱۸ سال و بیشتر از ۳۱ سال باشد شانس زیادی برای اخذ بورس DSU در ایتالیا نخواهند داشت.

شما عزیزان اگر می خواهید مهاجرت تحصیلی به ایتالیا داشته باشید و اگر می خواهید کسب اطلاعات در خصوص شرایط تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و راه ها و قوانین اخذ بورسیه تحصیلی ایتالیا در مقطع دکترا و قوانین اخذ بورسیه تحصیلی ایتالیا در مقطع لیسانس و فوق لیسانس و بدست آوردن می باشید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران در خصوص شرایط کمک هزینه های تحصیل در ایتالیا و تحصیل در ایتالیا به همراه بورس مشاوره رایگان دریافت نمایید .

به منظور تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و اخذ بورسDSU ایتالیا اید به اداره ی CAAF که خدمات مربوط به کمک هزینه های تحصیل، مسکن و وعده های غذایی و وام تحصیلی را ارائه میدهد، مراجعه نمود، این اداره با امتیازدهی و با بررسی مدارک ارائه شده از سوی متقاضی، نسبت به اعطای بور تحصیلی اقدام می نماید.

از جمله مواردی که برای امتیازدهی برای تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و اخذ بورس DSU مؤثر می باشد عبارتند از اینکه :

پدر و یا مادر دانشجو فوت نموده باشد و یا یکی از والدین یا هر دوی آنها معلول باشند

متقاضی اخذ بورس تحصیلی ایتالیا که به تازگی ازدواج نموده است و ترجمه ی رسمی سند ازدواجش را نیز ارائه دهد،

در صورتی که خود شخص متقاضی تحصیل در ایتالیا به همراه بورس دارای معلولیت باشد،

یک یا چند نفر از خانواده ی شخص متقاضی تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و اخذ بورس DSU در ایتالیا در حال تحصیل در شهر دیگری باشد

در صورتی که مدارک تحصیلی و هویتی دانشجو از سوی سفارت ایران در ایتالیا و یا توسط وزارت امور خارجه تأیید شده باشد

معذلک در خصوص تحصیل در ایتالیا به همراه بورس به این صورت است که مواردی که نشان دهنده و احراز کننده ی عدم تمکن و عدم استطاعت مالی دانشجو یا فردی که دانشجو تحت تکفل اوست.

علی هذا مدارکی که برای تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و اخذ بورس DSU در ایتالیا مورد نیاز می باشد عبارتند از:

تکمیل فرم درخواست که حاوی تاریخ و امضاء شخص متقاضی باشد

کپی گذرنامه (پاسپورت)

ترجمه رسمی شناسنامه متقاضی که به تأیید وزارت دادگستری و نیز سفارت ایتالیا در ایران رسیده باشد

ترجمه رسمی شناسنامه پدر متقاضی تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و اخذ بورس DSU در ایتالیا ، که به تأیید وزارت دادگستری و نیز سفارت ایتالیا در ایران رسیده باشد

اگر پدر متقاضی تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و اخذ بورس تحصیلی ایتالیا، در قید حیات نیستند، ترجمه ی رسمی شناسنامه سرپرست خانواده که به تأیید وزارت دادگستری و سفارت ایتالیا رسیده است

اعلامیه ارزش محلی (DV) the declaration of local value

فیش حقوقی سرپرست خانواده و ترجمه ی آن که به تأیید وزارت دادگستری و سفارت ایتالیا رسیده است

گواهی یورویی و ترجمه ی رسمی آن برای تحصیل در ایتالیا به همراه بورس

اجاره نامه منزل و ترجمه ی رسمی آن ، اگر مستأجر هستید

در هر حال دانشجو یا فردی که متکفل امور شخص متقاضی تحصیل در ایتالیا به همراه بورس است، اگر درآمد پایینی داشته باشد و نتواند از عهده ی هزینه های مربوط به شهریه ی دانشگاه و هزینه های زندگی در ایتالیا بر آید می تواند تقاضای اخذ بورس DSU در ایتالیا و تحصیل در ایتالیا به همراه بورس بنماید این بورس از سوی سازمان CAAF و پس از بررسی وضعیت درآمد و معیشت دانشجو به شخص متقاضی اعطا می گردد. با اخذ بورس DSU درایتالیا، دانشجو از پرداخت شهریه و سایر هزینه های دانشگاه در ایتالیا معاف گردیده و در خصوص هزینه های مسکن، تهیه بلیط، حمل و نقل و هزینه های وعده های غذایی و… کمک ها و مساعدت هایی به وی اعطا می گردد.

با عنایت به موارد موصوف درخصوص تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و قوانین و راههای تحصیل در ایتالیا به همراه بورس ، برای کسب اطلاعات دقیق و جامع در خصوص قوانین جدید مربوط به اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های ایتالیا و چگونگی اخذ بورس تحصیلی و اخذ روادید و مقررات اخیرالتصویب در خصوص انواع بورس های تحصیلی در ایتالیا ،

می توانید با مشاورین مؤسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و از جدیدترین تغییرات مهاجرت به ایتالیا از جمله مهاجرت تحصیلی به ایتالیا برای تحصیل در ایتالیا و همچنین شرایط تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و همچنین در خصوص تحصیل در ایتالیا به همراه بورس و در نهایت شرایط اخذ اقامت ایتالیا مشاوره رایگان دریافت نمایید .

یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (۷ نظرات, میانگین: ۴٫۷۱ از طریق ۵)
۱۶
پاسخ
saeid گفته:
مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۸ ب.ظ
سلام ودرود
اگر سرپرست دانشجو راننده باشه و فاقد فیش حقوقی باشه چطور میتونه عدم تمکن رو اثبات کنه؟

پاسخ
mansoor soltani گفته:
مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۹:۴۵ ب.ظ
با سلام، لطفا برای دریافت اطلاعات کاملتر با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس جاصل فرمایید و یا از طریق صفحه مشاوره مهاجرتی رایگان اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پاسخ
DelAra گفته:
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷ در ۱۱:۴۸ ب.ظ
با سلام خسته نباشید
من ۳۶ سالم و لیسانس نقاشی با معدل ۱۸.۷۸ و ۱۶ سال تجربه خیاطی دارم قصد تحصیل در رشته طراحی لباس رو دارم آیا میتونم از دانشگاههای ایتالیا بورسیه بگیرم ؟

پاسخ
mie editor3 گفته:
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۲۴ ق.ظ
با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
Hadi گفته:
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ در ۲:۳۳ ق.ظ
سلام هادی هستم ۲۱ساله
درحال تحصیل در رشته مهندسی نفت در دانشگاه علوم و تحقیقات با معدل احتمالن ۱۶
در مقطع کارشناسی ایااخذ بورسیه ایتالیا برای من برای کارشناسی ارشد ممکن هست یا خیر؟
با سپاس فراوان

پاسخ
mie editor3 گفته:
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ در ۵:۱۴ ب.ظ
با سلام بله می توانید اقدام نمایید اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
Hedieh pourasef گفته:
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۰ ب.ظ
سلام برای گرفتن بورسیه تحصیلی در ایتالیا چطور باید اقدام کنم

پاسخ
mie editor3 گفته:
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ در ۵:۳۵ ب.ظ
با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
مجتبی گفته:
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۷ در ۱:۲۹ ب.ظ
سلام اقای ملک پور ، من دانشگاه علمی کاربردی درس خوندم ، میخواستم ببینم واسه ادامه تحصیل میتونم برم ایتالیا ، دوتا کشوری که مد نظر دارم فرانسه و ایتالیاست ، و الانم دارم زبان انگلیسی میخونم ، میخوام ببینم اگر ایتالیا و فرانسه واسم مناسب باشه زبانم و تغییر بدم و فرانسوی بخونم ، فدای شما ، لطفا کمک کنید

پاسخ
mie editor3 گفته:
خرداد ۲, ۱۳۹۷ در ۱:۱۲ ب.ظ
با سلام
دوست عزیز باید رزومه خود را بفرمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

پاسخ
مریم گفته:
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۸ ق.ظ
سلام من ٣١ سالم هست لیسانس معماری با معدل ١۴/٠۵ دارم پروانه نظارت واجرا از سازمان نظام مهندسی دارم حدود ٣ سال هست که مشغول به کارم به اتوکد وتری دی مکس تسلط دارم زبانم در حد متوسط هست می خواستم ببینم می تونم بورسیه dsu برای کارشناسی ارشد بگیرم وبا توجه به اینکه متاهل هستم و۲ تا فرزند دارم شرایط برای اقاىت گرفتن در ایتالیا چگونه هست

پاسخ
mie editor3 گفته:
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ در ۹:۴۲ ب.ظ
با سلام
بله دوست گرامی می توانید بورس dsu را درخواست دهید اما در ابتدا باید خودتان وارد کشور شوید و سپس برای خانوادتان اقدام نمایید اما برای اخذ اقامت باید بتوانید پس از تحصیل وارد بازار کار شوید تا بتوانید اقامت خود را بدست آورید برای اطلاعات کاملتر می توانید با کارشناسان حقوقی مشاوره نمایید.

پاسخ
mie editor3 گفته:
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷ در ۳:۲۹ ب.ظ
با سلام خدمت استاد ملک پور،بنده ۲۸ ساله دارای لیسانس مدیریت با معدل ۱۳ و معدل دیپلم و پیش دانشگاهی (تجربی ) ۱۷،یک مدرک متعادل سازی چهره نیز از آموزشگاه آرایشگری دارم،به یادگیری انواع زبانهای خارجی علاقه مندم ،درکنکور سراسری زبان های خارجه سال ۹۷(به زبان ایتالیایی)ثبت نام کرده ام و قصد دارم در آزمون استرنی امسال سفارت ایتالیا نیز شرکت کنم،در مورد بورسیه ی استانی ایتالیا (کشورهای جهان سوم)خیلی در اینترنت خوانده ام که ظاهرا شرایط بسیار ساده تری نسبت به باقی بورسیه ها و کشورهای دیگر دارد،قصد بنده تحصیل در مقطع کارشناسی رشته زبان انگلیسی با دریافت این بورسیه میباشد،حال با توجه به این موارد استاد شما چه پیشنهادی برای بنده دارید؟آیا این بورسیه تمامی هزینه های زندگی و تحصیل را پوشش میدهد؟و دیگر اینکه از میان زبانها کدام زبان تقریبا بهتر است به لحاظ کار و …؟(انگلیسی،ایتالیایی،آلمانی و …)

پاسخ
vahid گفته:
شهریور ۲۶, ۱۳۹۶ در ۱۱:۴۹ ق.ظ
سلام وقت بخیر آیا تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا رشته معماری داخلی محدودیت سنی دارد ؟ و در کل کدوم کشورهای اروپایی محدودیت سنی برای مقطع کارشناسی در پذیرش و ویزا ندارند با تشکر فراوان از شما

پاسخ
بهرام گفته:
تیر ۲۷, ۱۳۹۶ در ۹:۲۳ ب.ظ
با سلام و وقت بخیر
اینجانب ۲۶ ساله هستم و در حال تحصیل در رشته مهندسی معماری. قصد مهاجرت تحصیلی به همراه بورس و کمک هزینه به کشور ایتالیا در مقطع فوق لیسانس در همین رشته گروه با معدل احتمالی بالای ۱۷ از دانشگاه آزاد را دارم. از آنجایی که مدت یک سال از تحصیل اینجانب باقی مانده، چه زمانی توسط موسسه امکان شروع این فرایند وجود دارد؟ آیا در هنگام تحصیل امکان پذیر است و یا باید پس از اتمام تحصیل و دریافت مردک کارشناسی از دانشگاه ایران اقدامات آغاز گردد؟ آیا امکان تحصیل با شرایط فوق در دانشگاه های ممتاز ایتالیا به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟

پاسخ
نادره گفته:
آبان ۲۰, ۱۳۹۵ در ۸:۱۰ ق.ظ
با سلام برای اقانت در ایتالیا چه باید کرد با مدرک دکتری

پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

نام *

ایمیل *

وبسایت

وب سایت های همکار ملکپور
موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی legal Malekpour

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

آپارات موسسه حقوقی ملک پور

یوتیوب موسسه حقوقی ملک پور

فیسبوک موسسه حقوقی ملک پور

تویتر موسسه حقوقی ملک پور

آخرین مطالب مرتبط
مهاجرت به گرجستان
مهاجرت به گرجستان
آذر ۷, ۱۳۹۷ – ۱۲:۳۳ ق.ظ
کار در عمان
کار در عمان
آذر ۶, ۱۳۹۷ – ۳:۱۲ ق.ظ
کار در گرجستان
کار در گرجستان
آذر ۵, ۱۳۹۷ – ۱:۴۷ ب.ظ
دفتر همکار مستقل در تهران (واقع در نیاوران)
آذر ۴, ۱۳۹۷ – ۹:۵۸ ب.ظ
تحصیل در انگلستان۳
تحصیل در انگلستان
آذر ۴, ۱۳۹۷ – ۷:۵۴ ب.ظ
هزینه های زندگی در بلغارستان
هزینه های زندگی در بلغارستان
آذر ۴, ۱۳۹۷ – ۳:۰۱ ب.ظ
ثبت شرکت در بلغارستان
ثبت شرکت در بلغارستان
آذر ۴, ۱۳۹۷ – ۲:۲۰ ب.ظ
تحصیل در قطر
تحصیل در قطر
آذر ۴, ۱۳۹۷ – ۱۱:۵۷ ق.ظ
تحصیل رایگان در کانادا
تحصیل رایگان در کانادا
آذر ۲, ۱۳۹۷ – ۶:۲۰ ب.ظ
تحصیل رایگان در اروپا
تحصیل رایگان در اروپا
آذر ۲, ۱۳۹۷ – ۲:۵۵ ب.ظ
تحصیل در ارمنستان
تحصیل در ارمنستان
آذر ۱, ۱۳۹۷ – ۹:۳۹ ب.ظ
دوره های زبان در مجارستان
دوره های زبان در مجارستان
آبان ۲۸, ۱۳۹۷ – ۴:۲۲ ب.ظ
خرید ملک در کشور قبرس
خرید ملک در کشور قبرس
آبان ۲۲, ۱۳۹۷ – ۱۲:۵۳ ب.ظ
اخذ اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری
اخذ اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ – ۲:۵۹ ب.ظ
اخذ تابعیت پرتغال از طریق سرمایه گذاری
اخذ تابعیت پرتغال از طریق سرمایه گذاری
آبان ۲۱, ۱۳۹۷ – ۱:۲۲ ب.ظ
سرمایه گذاری در لوگزامبورگ ۱
سرمایه گذاری در لوگزامبورگ
آبان ۲۰, ۱۳۹۷ – ۶:۳۲ ب.ظ
سرمایه گذاری در اوکراین
سرمایه گذاری در اوکراین
آبان ۲۰, ۱۳۹۷ – ۲:۰۹ ب.ظ
کار در بلغارستان
کار در بلغارستان
آبان ۲۰, ۱۳۹۷ – ۱۲:۰۱ ب.ظ
سرمایه گذاری در کشور قبرس
سرمایه گذاری در کشور قبرس
آبان ۲۰, ۱۳۹۷ – ۱۰:۵۴ ق.ظ
مهاجرت به موناکو
مهاجرت به موناکو
آبان ۱۸, ۱۳۹۷ – ۲:۲۴ ب.ظ
آخرین دیدگاه ها و پرسش ها
m.s در گرفتن اقامت استرالیا از روش های مختلف
m.s در اخذ تابعیت هلند از طریق ازدواج
m.s در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا ۲۰۱۸
m.s در مهاجرت به آمریکا
m.s در ویزای کار آفریقای جنوبی
فایل های صوتی هفته اخیر آقای ملک پور
خود حمایتی (تمکن)اتریش۱
دریافت۲ دقیقه۲٫۹۶م۵۶۵۲۸۱۰K

خود حمایتی اتریش ۲
دریافت۴ دقیقه۴٫۱۴م۴۰۲۲۸۲۵K

خود حمایتی اتریش ۳
دریافت۳ دقیقه۳٫۲۱م۳۹۲۲۸۳۳K

خودحمایتی اتریش ۴
دریافت۵ دقیقه۵٫۶۶م۳۷۷۲۸۳۶K

نکات مهم کاری المان
دریافت۷ دقیقه۷٫۰۸م۵۲۷۲۸۳۶K

سرمایه گزاری کانادا و خودحمایتی
دریافت۵ دقیقه۵٫۷۴م۳۹۴۲۹۹۰K

حقوق فرانسه
دریافت۴ دقیقه۴٫۴۸م۲۸۷۲۸۳۸K

اتریش نروژ تحصیل رایگان
دریافت۵ دقیقه۵٫۲۱م۷۷۷۲۸۴۱K

ویزای نامزدی آمریکا
دریافت۳ دقیقه۳٫۰۹م۳۰۲۲۸۴۱K

کاری افریقای جنوبی
دریافت۴ دقیقه۳٫۹۶م۳۴۱۲۸۳۸K

ای تی و مدیریت اجرایی
دریافت۳ دقیقه۳٫۳۱م۳۶۵۲۸۳۷K

مکانیک و هوافضا
دریافت۵ دقیقه۵٫۲۷م۳۵۳۲۸۳۷K

مهندس برق و کار نروژ
دریافت۵ دقیقه۵٫۰۵م۳۸۳۲۸۳۷K

وام مسکن در اروپا
دریافت۵ دقیقه۵٫۴م۳۱۰۲۸۳۶K

پزشکی و دندانپزشکی مهم
دریافت۷ دقیقه۷٫۵۳م۴۳۴۲۸۳۴K

تمامی حقوق برای موسسه حقوقی ملک پور محفوظ است.
طراحی وب سایت توسط وب کیا
تحصیل در مجارستان – تحصیل در مجارستان در مقطع لیسانس – تحصیل در مجارستان…
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در لهستان