دارالترجمه رسمی در تبریز|ترجمه رسمی در تبریز|دارالترجمه رسمی تبریز

اخذ اقامت کانادا از طریق پناهندگی

اخذ اقامت کانادا از طریق پناهندگی
موسسه حقوقی ملک پور و موسسه مشاوره ای mie اتریش هیچگونه خدمات و مشاوره ای در زمینه ی پناهندگی انجام نمیدهند و این مقاله تنها جهت اطلاع و آگاهی عموم از مضرات و خطرات پناهندگی میباشد.

اخذ اقامت کانادا از طریق پناهندگی و قوانین پناهندگی کانادا ۲۰۱۸ و پناهندگی در کانادا با ویزای توریستی کانادا را در این مقاله بخوانید ، پناهندگی یکی از راههای پر خطر در امر مهاجرت میباشد و متاسفانه همه روزه افراد زیادی بدون در نظر گرفتن عواقب و شرایط آن مایل به پناهنده شدن در کشورهای پیشرفته دنیا هستند. کانادا از جمله کشورهای مورد توجه عموم در امر پناهندگیست. پناهندگی در کانادا و بهره وری از خدمات دولتی کانادا و نهایتا اخذ اقامت دائم کانادا شرایطی است که شاید غالبا۷۰ درصد مردم دنیا یکبار به ان فکر کرده باشند و این امر را به عنوان یکی از طرق مهاجرت به کانادا در نظر گرفته باشند ، اما عموما اشخاص اطلاعات کافی در باب پناهندگی در کانادا ، شرایط فرد پناهنده در کانادا، عاقبت فرد پناهنده در صورت رد شدن درخواست پناهندگی وی از جانب دولت کانادا و.. را ندارند. در این مقاله سعی بر انست که شرایط پناهندگی در کانادا را به اختصار برای شما شرح دهیم.

تعداد زیادی از پناهندگان هرساله از سراسر جهان وارد کشور کانادا می شوند و بر اساس ادعاهای مختلف در این کشور و به شیوه های مختلف قصد اقامت گرفتن در کانادا را دارند. در سال ۲۰۱۴، بیش از ۱۳۵۰۰ نفر به کانادا آمده و درخواست پناهندگی داده اند.

برنامه پناهندگی در کانادا برای حفاظت از پناهندگانی که در کشور های خود ترس از آزار و اذیت دارند و یا در معرض خطر شکنجه یا مجازات بی رحمانه و غیر معمول در کشورهای خود هستند اعمال می شود. در ضمن تمام افرادی که به دنبال پناهندگی در کانادا هستند نمی توانند واجد شرایط باشند. برای مثال، افرادی که با جرائم جنایی جدی و افرادی که تقاضای پناهندگی قبلی آنها توسط دولت کانادا تکذیب شده است ادعای آنها مورد قبول نمی باشد.

خدمات یکپارچه سازی پناهندگان
اسکان پناهندگان و حفاظت از آنها در کانادا و یا اعطای منابعی به پناهندگان برای راحتی آنها در این کشوربه این ترتیب است که دولت کانادا با یک شبکه گسترده از همکاران و سهامداران ادغام شده و به پشتیبانی از پناهندگان طیف گسترده ای از خدمات اسکان برای حمایت ازآنها در نظر گرفته شده است.

کمک برای پناهندگان مستقر
پناهندگان مستقر در کانادا کمک های اولیه را از سوی حکومت فدرال، استان کبک، و یا حامیان مالی خصوصی (سازمان ها و یا گروه هایی از مردم در کانادا) دریافت می کنند.

در همراهی با سنت های انسان دوستانه، افتخار کانادا حمایت از افراد و خانواده ها ی پناهندگان می باشد که به کمک دولت این برنامه که (GAR) نام دارد، عملی می شود و همچنین خدمات فوری و اساسی وخدمات پشتیبانی درآمد تحت برنامه(RAP) یعنی کمک به اسکان پناهندگان ارائه می شود.

این کمک درآمد به طور معمول تا یک سال یا تا زمانی که شخص پناهنده خود کفا شود، (هر کدام از این دو که زودتر اتفاق بیفتد) رخ می دهد. برنامه کمک درآمد RAP در کانادا برای پناهندگان واجد شرایط می باشد یعنی اشخاصی که نمی توانند هزینه ای برای تامین نیازهای اولیه خود پرداخت کنند. سطوح حمایت درآمد ماهانه شامل سرپناه، غذا و عوارضی است که براساس نرخ غالب استانی یا اراضی عمومی به منظور کمک های اجتماعی در استان ها به وجود می آید.

RAP همچنین ارائه دهنده خدمات فوری و اساسی است،که به طور کلی در چهار تا شش هفته اول پس از ورود یک پناهنده در کانادا تحت عنوان این خدمات ارائه می شودکه شامل:

خدمات ورود و پذیرش

اقامتگاه موقت

کمک به پیدا کردن محل اقامت دائمی

نیازسنجی اطلاعات و جهت گیری پناهندگان

ولینک کردن پناهنده به دیگر برنامه های حمایتی فدرال و استانی، و همچنین حل و فصل و سایر خدمات مربوط به پناهنده.

حامیان خصوصی در کنار حامیان دولتی مسئول ارائه حمایت مالی و عاطفی از پناهندگان به صورت خصوصی می باشند دوره حمایت تا زمانی است که پناهندگان از لحاظ مالی مستقل می گردند که شامل کمک هزینه مسکن، پوشاک و مواد غذایی است. حامیان مالی خصوصی معمولا به مدت یک سال خدمات ذکر شده را ارائه می دهند ، اما برای برخی از پناهندگان واجد شرایط ممکن است کمک از حامیان مالی خود را تا سه سال داشته باشند.

ویزای مخلوط برای پناهندگان در کانادا به این صورت است که دریافت کمک درآمد به مدت شش ماه از RAP، وحامیان خصوصی ارائه حمایت های مالی تا شش ماه و حمایت اجتماعی و عاطفی تا یک سال را از پناهنده دارند.

کمک برای همه تازه واردان، از جمله پناهندگان
علاوه بر این حمایت های ذکر شده برای تمامی تازه واردان از جمله پناهندگان، توسط سازمان IRCC حمایت هایی از قبیل حل و فصل و ادغام شخص در جامعه جدید خود به چشم می خورد.

IRCC برای افراد تازه وارد شرایطی از جمله استقرار و سازگاری با زندگی در کانادا را تامین می کند. سازمان IRCC با استان ها و مناطق، سازمان های ارائه دهنده خدمات و همچنین طیف وسیعی از شرکا و سهامداران در ارائه خدمات به پناهندگان، همکاری می کند:

این سازمان شرایطی را محیا می کند که به منظور درک بهتر تازه واردان از زندگی در کانادا به عنوا مثال آموزش زبان انگلیسی و فرانسه به آنها ، به طوری که افراد تازه وارد بتوانند مهارت های زبان و عمل به آن در کانادا را داشته باشند.

و همچنین ایجاد شرایط برای استخدام وکمک به تازه واردان به منظورجستجو، به دست آوردن و حفظ شغل در حرفه مرتبط برای ای اشخاص می باشد.

این سازمان مذکور خدمات پشتیبانی که کمک و خدمات رسانی به تازه واردان است را انجام می دهد مانند مراقبت از کودکان، کمک های حمل و نقل، ترجمه و خدمات تفسیر، مقررات و کمک به افراد معلول، و همچنین مشاوره کوتاه مدت درمواقع بحران برای مقابله با حل و فصل مسائل

برنامه های حفاظت از پناهندگان درکانادا کمک کرده است تا افرادی که در جهان بیشتر در معرض ناامنی وبرخوردار نبودن از سلامت روحی و جسمی هستند بتوانند با اطمینان وارد این کشور شوند و همچنین از طریق برنامه های حمایت از پناهندگان، پناهندگان با تجربیات و مهارت های خود آشنا شده و همچنین می تواند امید ها و آرزوهای خود را در کانادا که به نوبه خود، یک جامعه غنی تر و مرفه تر از جامعه مبدا می باشد به عرصه عمل برساند.

در این مقاله سعی بر آن رفت تا شرایط پناهندگی در کانادا به طور کلی ذکر شود در ضمن نباید از خطرات و ریسک های موجود در پناهندگی چشم پوشی کرد با این تفاسیر برای آگاه شدن از شرایط موجود واطلاع از دیگر راه های مهاجرت به صورت قانونی با مشاورین حقوقی ما در موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل کرده و از شرایط موجود مطلع شوید. موسسه حقوقی ملک پور خوشنام ترین موسسه حقوقی در امر مهاجرت معتقد است که چنانچه برای فرد راههای قانونی مهاجرتی و جود داشته باشد اعم از راه مهاجرت تحصیلی و یا مهاجرت کاری و یا حتی دوره های کوتاه مدت فراگیری زبان انگلیسی ،انتخاب راه پناهندگی به عنوان رسیدن به مقصود عاقلانه نیست و خطرات زیادی را در پی خواهد داشت جهت کسب اطلاعات جامع تر در خصوص طرق مهاجرت با مشاوین مجرب موسسه حقوقی ملک پور در دفتر وین و یا دفاتر همکار ما در ایران ارتباط باشید.

موسسه حقوقی ملک پور در تلگرامموسسه حقوقی ملک پور در اینستاگرام
یک ستارهدو ستارهسه ستارهچهار ستارهپنج ستاره (۲۰ نظرات, میانگین: ۳.۹۰ از طریق ۵)
بهمن ۴, ۱۳۹۶/۲۷ دیدگاه /توسط مشاور ارشد حقوقی
اشتراک این مطلب
۲۷
پاسخ ها
فریبا محمدی می گوید:
مرداد ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۷ ق.ظ
با سلام و درود و خسته نباشید
لطفاراهنمایی بفرمایید , دختر و داماد من در کانادا دانشجوی دکتری هستند و هنوز اقامت کانادا را نگرفته اند , دخترم برای خاله اش دعوتنامه فرستاده و توسط همین دعوتنامه خاله ش که خواهر من باشه توانست ویزای دو ساله بگیره ,سوالم اینه که آیا خواهر من میتواند بااین ویزا به کانادا رفته تقاضای پناهندگی کنه ؟ آیا برای دختر من که هنوز خودش اقامت نداره مشکلی براش پیش میاد ؟ و خواهر من میگفت که وقتی وارد کانادا بشی بعداز شش ماه اسمش از رو ی سبستم پاک میشه و دیگه متوجه نمیشن که با ویزا وارد کانادا شده و میتونه درخواست پناهندگی کنه , آیا این حرف صحت داره یا خیر؟
از راهنماییتون سپاسگزارم

پاسخ
pejman taghavi می گوید:
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷ در ۶:۲۹ ق.ظ
با سلام و احترام. بزرگوار در خصوص پناهندگی خدماتی ارایه نمیشود. همچنین برای پاسخ گویی به این سوالات نیاز به اطلاعات جامع تری است. اگر قصد داریر از طرق قانونی مهاجرت کسب اطلاعات نمایید پیشنهاد میکنیم و یا جهت اطلاعات بیشتر با دفاتر ما از طریق شماره ۰۲۱٫۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

پاسخ
نبات می گوید:
تیر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۴:۲۳ ب.ظ
با سلام . من لیسانس مترجمی زبان و مدرک تافل ۸۰ دارم. مدرک teflآنلاین هم دارم. . تدریس هم انجام میدم بیشتر از ۶ سال. ایا شما برای پیدا کردن کار در کشورهای دیگه هم فعالیت دارین ؟
من چقدر شانس برای گرفتن اقامت المان یا کانادا رو دارم.

پاسخ
n hashemee می گوید:
تیر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۲:۴۵ ب.ظ
با سلام برای ویزای کانادا باید با رزومه کامل امتیازات شما بررسی شود . جهت کسب اطلاعات و مشاوره در این مورد با کارشناسان و شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

پاسخ
سالار می گوید:
فروردین ۱۲, ۱۳۹۷ در ۵:۲۹ ب.ظ
سلام – روز خوش
من دانشجوی کارشناسی عمران هستم و تا شش ماه مدرکم رو میگیرم.در کانادا دوستان و خویشاوندانی دارم که شغل دولتی دارند.چطوری میتونم اقامت کانادا رو بگیرم؟
و در ضمن تو رشته تحصیلی خودم مهارت ها و سوابق کاری خواصی دارم.

پاسخ
mie.editor2 می گوید:
فروردین ۲۱, ۱۳۹۷ در ۱۱:۴۱ ب.ظ
با سلام و عرض ارادت. اخذ ویزای کاری کشور کانادا امتیازبندی بوده و باید امتیازات شما مورد محاسبه قرار گیرد. در صورت داشتن امتیازات لازم می توانید برای کار به این کشور وارد شوید. برای بررسی امتیازات و اخذ اطلاعات در این خصوص پیشنهاد میکنیم با دفاتر ما ارتباط بگیرید.

پاسخ
یاسمن می گوید:
فروردین ۵, ۱۳۹۷ در ۲:۰۸ ق.ظ
سلام ببخشید دختر ۱۳ ساله هستم بنده در زبان انگلیسی فول هستم و در فرانسوی سطح a1 هستم که مناسب زندگی در اجتماع فرانسوی زبان هست من در تست های سال های قبل دبیرستان های کانادایی مثل دبیرستان واتر لو نمرات خوبی کسب کردم(شرکت نکردم وقتی سوال ها منتشر شد و خودم ان ها را جواب دادم) کمربند مشکی کاراته دارم و فوتبالیستم هم به انگلیسی شعر میگم و نوازنده ی گیتار هم هستم خانوادم هم حدودا میتونن ۸۰ میلیون درباره این موضوع برام فراهم کنن حالا با توجه به مهارت هام شانسی برای کسب اقامت در کانادا را دارم یا نه لطفا همینجا جواب بدبد بدلیل بعضی موضوعات نمیتوانم تماس بگیرم

پاسخ
mie.editor2 می گوید:
فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۹:۰۶ ب.ظ
با سلام و عرض ارادت. امکان تحصیل در مدارس یا کالج های کشور کانادا برای شما وجود دارد اما میزان هزینه های تحصیل و زندگی به صورت سالیانه در این کشور را باید مورد بررسی قرار دهید. برای اخذ اطلاعات در این خصوص می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

پاسخ
میلاد می گوید:
اسفند ۱, ۱۳۹۶ در ۱۱:۲۶ ب.ظ
سلام من ترنس هستم به خاطر ازار اذیت میخوام برم کانادا میشه منو راهنمایی کنید

پاسخ
mie editor2 می گوید:
اسفند ۳, ۱۳۹۶ در ۹:۳۰ ب.ظ
با سلام و عرض ارادت. برای اخذ اطلاعات می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

پاسخ
هستی می گوید:
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶ در ۱۱:۵۱ ق.ظ
مشاوره میخواستم

پاسخ
mie editor2 می گوید:
اسفند ۳, ۱۳۹۶ در ۲:۵۹ ب.ظ
با سلام و احترام. برای اخذ اطلاعات می توانید با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

پاسخ
شبنم می گوید:
بهمن ۲۳, ۱۳۹۶ در ۳:۲۷ ق.ظ
با سلام
من ۳۸ ساله هستم و فوق لیسانس روانشناسی بالینی
درخواست پناهندگی به کانادا را دارم و علت رفتن من ازار و اذیت همسر سابق من هست که اقا زاده است و به مدت ۷ سال است برای دادن مهریه مرا به دادکاههای مختلف میکشاند و از نفوذش استفاده میکند و حقم را نمیدهد
.مزاحم زندگیم هست و با تهدیدهایش تا به حال نگذاشته که کسی جدی در زندگی بیاید و یا ازدواج کنم و در تمام دادگاهها به خاطر نفوذی که دارد من را ازار میدهد .مادرم که تنها حامی من بود یکسال پیش فوت کردن و زندگی در ایران با این شرایط برایم سخت شده هیچگونه پشتوانه ای ندارم .چطور میتوانم اقدام برای پناهندگی بکنم تا از این مشکلات رها بشم و بتونم زندگی راحتی داشته باشم و از تهدید ها رها بشود .ممنون میشم راهنمایی بکنید که چطور باید اقدام کنم .سپاس از توجه شما ?

پاسخ
mie editor2 می گوید:
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶ در ۶:۵۲ ب.ظ
با سلام و احترام. موسسه ما برای پناهندگی هیچ گونه خدماتی نداشته و این راه را توصیه نمی کنیم. برای اطلاع از روش های قانونی می توانید با دفاتر ما تماس بگیرید.

پاسخ
ساحل می گوید:
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶ در ۱۱:۵۹ ب.ظ
سلام من ۴۳سال سن دارم دارای مدرک کاردانی شیمی و لیسانس حقوق هستم و همسرم دیپلمه. دو پسر ۱۷و ۱۵ ساله دارم که تصمیم دارم برای ادامه تحصیل پسرانم در رشته دندانپزشکی مهاجرت کنم حدود پانصد میلیون هم داریم آیا راهی برای اقامت در کانادا یا اتریش برای ما هست .اتریش به خاطر هزینه کم دانشگاه .و اینکه مدرک زبان المانی نمیخواد و کانادا به خاطر شرایط خوب کشور .
نهایت سپاسگزاری رو از پاسخ شما دارم.

پاسخ
mie editor2 می گوید:
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۴ ق.ظ
پاسخ شما در این بخش منتشر می گردد.

پاسخ
لی لی می گوید:
بهمن ۶, ۱۳۹۶ در ۷:۰۴ ب.ظ
سلام.۴۳سالمه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی با ۱۷سال سابقه تدریس و سوپروایزری.در حال حاضر آیلتس۶.۵دارم.شوهرم ۴۴سال کارشناسی عمران دارد و پسر ۴.۵ساله داریم.خواهر شوهرم تورنتو زندگی میکنند.میخواستم بدونم بعنوان main applicantچقدر میتونم امید به مهاجرت‌ به انتاریو داشته باشم؟

پاسخ
mie editor2 می گوید:
بهمن ۷, ۱۳۹۶ در ۱:۲۲ ب.ظ
با سلام و عرض ادب. با توجه به شرایط شما امکان اخذ ویزای تحصیلی برای دکتری، خریدملک، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و … برای شما وجود دارد. برای اطلاع از شرایط هر یک می توانید با دفاتر مرکزی ما در وین یا دفاتر ایران ارتباط بگیرید.

پاسخ
کوروش می گوید:
بهمن ۵, ۱۳۹۶ در ۱۰:۱۵ ب.ظ
سلام اقای ملک پور
من با خانواده ام در حال حاضر در انگلیس ساکن هستیم و میخواهیم ب کانادا مهاجرت کنیم راههای مهاجرت با کانادا را اگر ممکن است شرح دهید
ممنون
سپاس فراوان

پاسخ
mie editor2 می گوید:
بهمن ۶, ۱۳۹۶ در ۲:۳۸ ق.ظ
با سلام. مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، تحصیل، کار، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و …. امکان پذیر است. برای اطلاع از شرایط هریک با دفاتر ما تماس بگیرید.

پاسخ
پیام می گوید:
بهمن ۱, ۱۳۹۶ در ۹:۴۶ ب.ظ
با سلام خدمت اقای ملک پور عزیز بسیار بنده خدا را شاکرم که همچین کسانی مانند شما هستند که هموطنان خود را به درسی راهنمایی میکنند من ۱۷سال سن دارم و مدرک دیپلم تجربی را بعد از اتمام این سال میگیرم خرداد ماه یکی از دوستان پناهندگی اجتماعی رو پیشنهاد دادن حدود۸۰میلیون هم سرمایه دارم میخواستم ببینم شرایط برای یه همچین موضوعی چگونه هست بسیار متشکرم

پاسخ
mie editor2 می گوید:
بهمن ۱, ۱۳۹۶ در ۱۱:۱۵ ب.ظ
با سلام و سپاس از لطف شما. ما برای روش پناهندگی خدماتی نداشته و به هیچ عنوان این راه را به شما توصیه نمی کنیم. برای اطلاع از روش های قانونی می توانید با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

پاسخ
ناصر سقایی می گوید:
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ در ۳:۵۰ ق.ظ
سلام.مهندس عمران هستم ویک شرکت عمرانی دارم و همچنین کارت بازرگانی و خبرنگاری دارم..وکارافرین هستم.چطور میتونم پناهنده گی یا اقامت بگیرم..باتوجه ب اقتصاد سیاسی ایران بازار کارم دررکود کامل ست..سرمایه زیادی ندارم..باسپاس

پاسخ
مشاور حقوقی می گوید:
مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ در ۱:۳۴ ب.ظ
از طرح سوال حقوقی شما دوست عزیز خیلی سپاس گزاریم لطف فرمودید و ما را قابل دانستید پاسخ سوال شما به سه طریق ممکن است منتشر گردد
۱-از طریق کانال تلگرام و به صورت فایل صوتی
https://t.me/joinchat/AAAAADuuKeznpNM7t6fyVQ
۲-در بخش فایل صوتی وبسایت ما
https://goo.gl/YSG82A
۳-از طریق متن نوشتاری و در همین جا

باز هم از اینکه ما را برای مشاوره انتخاب نموده اید سپاس گزاریم

پاسخ
حمیدرضا حسن زاده می گوید:
تیر ۲۷, ۱۳۹۶ در ۱۰:۲۶ ق.ظ
جهت محاجرت به صورت یا قانونی یا پناهندگی مشاوره میخواستم

پاسخ
حمیدرضا حسن زاده می گوید:
تیر ۲۷, ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ
مشاوره میخواستم

پاسخ
حمزه پیروند می گوید:
تیر ۲۵, ۱۳۹۶ در ۱۰:۲۶ ب.ظ
سلام من میخام اقامت کانادا را بگیرم به عنوان نیروی کار

پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنید
آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

نام

ایمیل

وبسایت

۸ + ۵ =

فایل های صوتی آقای ملک پور
در ذیل فایل های صوتی آقای ملک پور در باب کشور کانادا خدمت شما ارایه گردیده است

تحصیل در کانادا
مهاجرت تحصیلی به کانادا
اقامت بعد از تحصیل در کانادا
بورس تحصیلی در کانادا
شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا
مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در کانادا
معرفی دانشگاه های در کانادا
هزینه زندگی و تحصیل در کانادا
کار در کانادا
اقامت از طریق کار در کانادا
مدارک لازم برای ویزای کار در کانادا
موسسات معتبر کاریابی در کانادا
سرمایه گذاری در کانادا
ثبت شرکت در کانادا
سرمایه گذاری در کانادا
کارآفرینی در کانادا
سایر روش ها
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی
مهاجرت به کانادا از طریق تولد
سایر موارد
تحصیل کانادا مهم
دریافت۵ دقیقه۵٫۲۱م۹۵۲۹۰۵K

اقامت کاری کانادا اکسپرس ۱
دریافت۵ دقیقه۴٫۹۶م۲K1799K

اقامت کاری کانادا اکسپرس ۲
دریافت۵ دقیقه۵٫۱۹م۶۳۵۹۰۲K

اقامت کاری کانادا اکسپرس ۳
دریافت۸ دقیقه۸٫۶۹م۵۹۶۹۰۱K

اقامت کاری کانادا اکسپرس ۴
دریافت۶ دقیقه۶٫۵۷م۵۷۸۹۰۱K

اقامت کاری کانادا اکسپرس ۵
دریافت۵ دقیقه۴٫۹۶م۲K1799K

اقامت کاری کانادا اکسپرس ۶
دریافت۵ دقیقه۵٫۵۶م۶۷۱۹۱۱K

اقامت کاری کانادا اکسپرس ۷
دریافت۶ دقیقه۶٫۵۲م۵۵۳۹۱۰K

تولد کانادا و اخذ پاسپورت
دریافت۲ دقیقه۲٫۸م۶۷۷۹۱۰K

پناهندگی کانادا
دریافت۳ دقیقه۳٫۶۸م۵۸۶۹۰۶K

محصولات
هنر زندگیهنر زندگی
۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
راهنمای گام به گام برای پذیرش و ویزای تحصیلی اتریشاپلای و ویزای تحصیلی اتریش
۹۹۹,۰۰۰ تومان
راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت
نمره ۵٫۰۰ از ۵
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دیگر وب سایت های موسسه ملک پور
موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی legal Malekpour

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

آپارات موسسه حقوقی ملک پور

یوتیوب موسسه حقوقی ملک پور

فیسبوک موسسه حقوقی ملک پور

تویتر موسسه حقوقی ملک پور

گوگل پلاس موسسه حقوقی ملک پور

آخرین مطالب مرتبط
شرایط ویزای همراه انگلستان
آذر ۷, ۱۳۹۷ – ۱۲:۴۵ ب.ظ
ازدواج عمان
آذر ۷, ۱۳۹۷ – ۹:۱۴ ق.ظ
ثبت شرکت در لیختن اشتاین
آبان ۲۹, ۱۳۹۷ – ۸:۰۵ ق.ظ
اقامت سوئیس از طریق خرید ملک
آبان ۲۹, ۱۳۹۷ – ۱۲:۰۲ ق.ظ
تحصیل در دوره زبان در مجارستان
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ – ۱۱:۵۷ ب.ظ
دانلود ویدیو مهاجرت ایرانیان مقیم امارات
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ – ۱:۵۴ ب.ظ
دانلود ویدیو کار ضمن تحصیل در اروپا
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ – ۱:۵۱ ب.ظ
دانلود ویدیو مهاجرت به رومانی
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ – ۱:۴۷ ب.ظ
دانلود ویدیو مهاجرت به فنلاند
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ – ۱:۳۹ ب.ظ
دانلود ویدیو مهاجرت به امارات و کشورهای عربی
آبان ۲۷, ۱۳۹۷ – ۱:۱۵ ب.ظ
آخرین دیدگاه ها و پرسش ها
E GH در ثبت شرکت دانمارک
amirmahdi در ثبت شرکت دانمارک
E GH در کار در کانادا
E GH در شرایط مهاجرت به کانادا
E GH در مهاجرت به اتریش
E GH در مهاجرت به دانمارک
E GH در شرایط ویزای اسکیل ورکر (skill worker) استرالیا
E GH در مهاجرت کاری به اتریش
E GH در معرفی دانشگاه های دانمارک
E GH در موسسات معتبر کاریابی در عمان
فایل های صوتی هفته اخیر آقای ملک پور
طراحی و مد در آمریکا
دریافت۴ دقیقه۴٫۳۸م۶۲۳۱۰۸۰۷K

پذیرش دکترا و بورس
دریافت۷ دقیقه۷٫۶۲م۹۲۸۱۰۸۰۴K

کار در المان کمک جراح چشم پزشک
دریافت۴ دقیقه۴٫۴۱م۵۰۹۱۰۸۱۲K

سرمایه گزاری کانادا اروپا
دریافت۶ دقیقه۶٫۱۷م۵۳۶۱۰۸۰۷K

اتریش نروژ تحصیل رایگان
دریافت۵ دقیقه۵٫۲۱م۴K10897K

پزشکی دندانپزشکی سوئیس
دریافت۳ دقیقه۳٫۶۲م۹۱۱۱۰۸۸۰K

تمام نکات مهاجرت
دریافت۴ دقیقه۴٫۲۱م۲K10892K

ویزای کاری آفریقای جنوبی
دریافت۴ دقیقه۹۶۵ک۶۴۹۱۰۹۰۰K

مقایسه پزشکی چک و مجارستان
دریافت۲ دقیقه۲٫۴م۶۲۴۱۰۸۹۵K

تحصیل و مهاجرت انگلستان
دریافت۲ دقیقه۲٫۲م۹۹۵۱۰۹۰۰K

تماس مستقیم با دفتر مرکزی
دریافت۴ دقیقه۴٫۵۱م۷۰۲۱۰۸۹۸K

وام مسکن در اروپا
دریافت۵ دقیقه۵٫۲۸م۷۳۶۱۰۸۹۸K

بورسیه دکترا و همراه
دریافت۳ دقیقه۳٫۷۱م۸۴۳۱۰۹۰۰K

دانشگاه کمبریج MBA
دریافت۴ دقیقه۴٫۰۸م۷۷۳۱۰۹۰۰K

اقامت کاری دانمارک
دریافت۴ دقیقه۴٫۷۴م۲K10915K

آخرین مطالب :
شرایط ویزای همراه انگلستان آذر ۷, ۱۳۹۷
ازدواج عمان آذر ۷, ۱۳۹۷
ثبت شرکت در لیختن اشتاین آبان ۲۹, ۱۳۹۷
اقامت سوئیس از طریق خرید ملک آبان ۲۹, ۱۳۹۷
تحصیل در دوره زبان در مجارستان آبان ۲۷, ۱۳۹۷
دانلود ویدیو مهاجرت ایرانیان مقیم امارات آبان ۲۷, ۱۳۹۷
دسترسی سریع :
موسسه مشاوره MIE
فرصت های شغلی
سوالات متداول
معرفی شرکت
دوره های آموزشی
همکاری به عنوان دفتر همکار
ایمیل سازمانی
پرتال مشتریان
نحوه استفاده از وبسایت موسسه حقوقی ملک پور
این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

© تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE اتریش از موسسه حقوقی برگزیدگان ملک پور خریداری شده است. کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد
کارت قرمز سفید قرمز کارت قرمز سفید قرمز
سرمایه گذاری مانیتوبا سرمایه گذاری مانیتوبا